Şair ceketli çocuk... (Sroxe)
İstanbula öle yakışırdı ki kar kış aylarında sanırsın ki buz tutardı her yer... Seni beklediğim taksim meydanında üşeyen ellerimi ovalarken yanımdan geçen emekli dede ve nineye gözüm bakakaldı. Acaba dedim bizde böle mi olacağız ilerde kim bilir. Uzaktan o soguk havada gelen yüzü gülen kızı görseydin gözlerimle sen bile defalarca aşık olurdun kendine. Üşeyen ellerimi tutup hoşgeldin Hokim (sevdiğim) dediğinde içimi ısıtan naif sözlerinle kendini bende duysan eminimki defalarca aşık olurdun kendine .
Doğudan şantiyeden 2 ayda bir gelip ,Senle geçirdiğim o soğuk kış aylarında 2-3 gün istanbul bana cennetti ne isterdimki başka hayattan. Beni heyecanla taksimde gezdirmen her defasında el ele tramvay raylarında yürümek bana çok iyi geliyordu. Sokak sanatçılarının canlı performanslarını dinleyip beraber yorumlar yapmamız,eminönünde balık , ortaköyde kumpir, saray muhallebicisinde muhallebi yiyerek bana her defasında diğer gelişimde yapacaklarımızı heyecanla gülen gözlerle anlatmanı o kadar çok özledim ki bilemezsin.
Senden ayrılan bendim ama sende kendimi bırakıp da giden gene bendim. Keşke zamanı geri alabilme şansım olsa da gene o soğuk kış günlerinde istanbul da dolaşsak , gülsek ,eğlensek kahkahalarla çınlatsak karlı sokakları.. Bazen de seninle el ele dar ve tenha karlı sokaklarda dolaşmak istemsizce ...Sensizlik iyi gelir mi diye düşündüğümde o zamanlar evet olan cevabım şimdi bana yanıldın koca aptal diyor . Ve çok zor olan birlikteliğimizde ,birde kader faktörü giriyor aramıza sinsice .
O soğuk havalarda giydiğim cekete şimdi şiirler asıyorum her birinde senin olduğun sana dair şeyler .. Şiir ceketli çocuk oldum bu sitede .Belki bir gün okursun bunları sırf diye yazıyorum aslında .. Mahlaz ım kimsenin anlayamadığı telafuzda zorlandıgı " Sroxe " yaptım.. Neden mi " Sroxe " ?? Sroxe vücuda giren en zararlı kanser hücresidir bulunması ve teşhisi zordur. O küçük kanser hücresi o kadar çok etkilidir ki zamanla vücudun her yerini sarıp ölüme mahkum etmesi ile ünlüdür. Tıpkı sensizlikte tükenen ben gibi.
Senden sonra hiç istanbul u gezmedim gezemedim... Artık istanbul bana sadece havalimanlarında transit yolcu muamelesi yapan bir şehir oldu.
Bundan böyle , şimdi ve sonra ne zaman İstanbula kar yağsa gençliğim buz tutar bunu bilesin Hokim (sevdiğim)...
Şair Ceketli Çocuk Sroxe...
YORUMLAR
Elleri titrer titreyen yüreğini saklamaya calisircasina harika bir yazı idi yüreğinize sağlık
Sroxe
Şiirli günler dilerim