İŞ İŞTEN GEÇMEDEN
Ben en yoğun duyguları yaşarken duygular beni esir almadan yaşadım şimdiye kadar....Bu ise bana çok acı verdi.... Hiç bir işimde Allah ın rızasına aykırı olduğunu bilerek iş yapmadım.... Öncelik her işimde Yüce Rabbimizin bizden bekledikleriydi...
Gençlik yıllarımda da böyleydim ...
Yaş altmışa merdiven dayadığında da böyleyim....
Evlendiğim zamanlarda gönlümün kaydığı kızlar vardı...
Test ettim bununla bir ömür geçer mi diye....
Vaz geçtim ...
Ama onlarla hiçbir konuşmam olmadı...
Gönlüm kaydı sadece o kadar...
Onlar da hissetmişlerdi...
Sadece o kadar... Hiç kimseye ilgi duyduğumu söylemedim........
25 yaşında iken o zamanlar 18 inde olan eşimle görücü usulü evlendik....
Beni hiç pişman etmedi.... Geçinememezlik olmaz mı... Oldu... Ama bazen ben bazen o esnedik ve bu günler geldik çok şükür....
Bana üç çocuk verdi..... Hepsi birbirinden nadide çocuklar....
Ben onun saçının teline hiç kimseyi koyamam....
Bana ev olmak istiyormuş...
Söyler misiniz böyle bir evi bırakıp sana kim gelir ~Tabii ki senin söylediğin şartlarda~~
Seni o kabul etmezse ben hiç kabul edemem kimse kusura bakmasın...
Ben sana defalarca ikaz ettim ... Bırak bu takipçiliği....
Son gün yine takip öyle mi
Aslında senin için ben bulunmaz hint kumaşından öteydim.... Bir zümrütü Anka kuşu gibiydim... Ama sen papatya banyosunu tercih ettin. papatyalar burada değil de öbür tarafta cehennemin odunları olacak sana.....
Gerçi sen burada da yanacaksın hem de için sızlayacak, her gün bu yaptığın tercih yüzünden....
Sen o resmi kaldırmalıydın...
Seni sevdiği için ikaz eden adama inat tuttun.
Bir de papatya ekledin ki, ila cehenneme zümera...
Az kaldı beni de kandıracaktın şu kulaktan duyma sanal dünyadan öğrenme şeylerle...
Geçen gün dikkatimi çekti....
Tercih meselesi ... Dedin... Bunu söylemeseydin senin için bu yazıyı dahi yazmayacaktım.....
Ama bir daha uyarma ihtiyacı duydum...
Fetö de diyordu... Hiristiyanları müslüman yapmaya çalışmayın diye Onlar da cennetlik siz de Ama onlara namaz kılmak farz değil...
Senin akıl hocan da aynı gruptan
HABERİN OLSUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.