EVET RŪŞVET ALDIM
Atamalar durdurulduğundan Iğdır Adliyesinde açılan sınava girmiş Ve Cumhuriyet Savcılığı kaleminde yazman olarak göreve başlamıştım.
Cumhuriyet Başsavcısı İsmail Kaya idi.
İlçe Jandarma Bölük Komutanı J.Ön.Yüzbaşı Kemal ÖZKAN.
Milli İstihbarat Iğdır Bölge Başkanı.
Savcı İsmail Kaya beyin odasında oturuyorlardı.
İfade için köylerden gelen yaklaşık 20 kişiye köylerini sordum.
Uzaktaki tek vasıtası gelen ve giden köylerden gelenleri ifade için en ön sıraya alarak numaralandırdım.
Iğdır İlçe idi o zaman ve Alikamerli köyünden Iğdır İlçe Belediye Başkanı Orhan AĞIRKAYA’nın amcası toto kurban lakaplı Kurban AĞIRKAYA beye Adliyeye ilk gelen olmasına rağmen en son sıra senin dedim.
İlk ifadeye ise Güngörmez köyünden Kürt bir Vatandaşı koydum.
Çünkü köyünden bir araç sabah ilçeye gelir öğleden sonra köye döndüğünden ve başkada araç olmadığından bu Vatandaşın cebinde eğer köye giden aracı kaçırır ise otel parası,yemek ve çay parası var mı yok mu bilmediğimden.
Toto Kurban lakaplı Kurban AĞIRKAYA’nın köyü ise 7 dakika Iğdır’a.
Bu Vatandaş beni Savcıya şikayet etmiş.
Güya ben Kürt vatandaştan rüşvet alarak ilk sırayı vermişim.
Bekçi Bahri ERBAK gelerek bana dedi Savcı bey seni çağırıyor.
Odasına girdiğimde Kurban AĞIRKAYA’da içeri de.
Savcı bana vatandaşın benden şikayetçi olduğunu söyledi ve rüşvet aldığımı en son gelen Kürt kökenli Vatandaşa ilk sırayı verdiğimi söyledi.
EVET RÜŞVET ALDIM Savcı bey dedim.
Savcı dürüstlüğümden dolayı rüşvet aldığımı itiraf edince resmen şoka girdi.
Nasıl yani rüşvet mi aldın diye sordu?
EVET HEMDE ÇOK BÜYÜK MEBLAĞDA dedim.
Vatandaş Savcılıkta ifadesini vermiş,Ağır Ceza Mahkemesinde duruşması olduğundan Mahkeme kapısında bekliyordu.
Çağırın isterseniz sorun dedim.
EVET RÜŞVET ALDIM.
HEMDE ÇOK BÜYÜK BİR MİKTARDA.
Vatandaşı çağırttı ve sordu bu memur senden rüşvet aldı mı?
Hayır efendim dedi.
Ben Vatandaşa dönerek neden yalan söylüyorsun aldım ya ben senden rüşvet dedim.
Adamcağız da şaşırdı.
Yemin şart etti vermedim diye.
Savcı anladı bir şeyler var.
Sordu bana anlat ne oldu ? Bu rüşvet nedir ?
Savcı bey bu Vatandaşın köyünden 1 araç sabah İlçeye gelir akşam üzeri de döner köye.
Eğer ben bu vatandaşın ilk önce ifadesini almasam ya vasıtayı kaçırır ise acaba otelde yatacak parası var mı? Yemek yemek için,çay içmek için parası var mı?
Köyü uzak olduğundan ben ilk sıraya bu Vatandaşı aldım.
Oda bana dedi ki ALLAH SENDEN RAZI OLSUN.
Bundan daha büyük RÜŞVET var ise Dünya da siz söyleyin bende öğreneyim dedim.
Toto Kurbana dönerek bu vatandaşın köyü İlçeye 7 dakika en son bunu alma sebebim.
Birincisi her dakika araba var köyüne.
İkincisi yaya yürüse bile 7 dakika.
Bu Vatandaş sanırım tüm işlemlerini rüşvet ile yaptırmaya alışmış ki beni de rüşvetçi sanmıştır.
Yüzbaşı Kemal bey yerinden kalktı ve Sayın Savcım izninizle deyip Toto Kurbana öyle bir yumruk vurdu ki adam sersem Tavuk oldu.
BENİ ANLAMANIZ VE TANIMANIZ için bu olayı anlattım.
KİMSEYE EYVALLAHIM YOK.
Ne yalan konuşurum nede yalan konuşan OROSPU EVLATLARINI SEVERİM.
BENİ HEPİNİZDEN AYIRAN EN BÜYÜK ÖZELLİĞİM BUDUR İŞTE.
ŞİMDİ YAZDIKLARIMI,PAYLAŞTIKLARI MI BEĞENMİŞSİNİZ VEYA BEĞENMEMİŞSİNİZ UMURUMDA DEĞİL.
BENİ SEVMİŞ YADA SEVMEMİŞSİNİZ BU İSE HİÇ UMURUMDA DEĞİL.
HER KİM Kİ MENFAAT VE ÇIKAR İÇİN EĞİLİP,BÜKÜLÜYOR İSE BEN ONUN SOYUNA TÜKÜREYİM..!! Saygılarımla.!
YORUMLAR
ALLAH kainatı Adaletin üzerine inşa etti ve rahmeti ile kuşattı ve ilmi ile genişletti.
Biz insanlar yer yüzünde işlerimizi Adalet ile görünce ALLAH'IN isimlerinden EL ADIL ismini hareketimizle açığa çıkarmış oluruz.
Merhametle gördüğümüz işlerde ise ER RAHİM adını yüceltiriz.
Her kim'ki Rıza-i İlahi derdinde ise davranışları ona göre şekillenir.