- 818 Okunma
- 5 Yorum
- 3 Beğeni
KASTRASYON
Ve nihayet Türkiyede tecavüz ve çocuk istismarı suçlarına hadım cezası geliyor hadım kelimesi ve uygulaması köküne bakıldığında ta Osmanlıya dayanıyor.
Osmanlı’da hadım hem penis hem de testisler kesilerek yapılıyordu.
Tarihçi Murat Bardakçı’nın aktardığı bilgilere göre hadım etme operasyonu, eski devirlerde üç şekilde yapılırdı: Ya penis ve testisler tamamen kesilir, ya sadece yumurtalıklar alınarak sperm üretimine son verilir, yahut yumurtalıklar kesilmez ama ezilirdi.
Osmanlı Sarayı’na girecek beyaz yahut siyah ağalar için bu method’lardan birincisi tatbik edilir, yani hadım edilirken cinsel organ ile yumurtalıklar tamamen kesilirdi. Ancak, ameliyatın İstanbul’da yapılmaması, yani ağa adayının imparatorluk başkentine hadım edilmiş şekilde gelmiş olması şarttı ve operasyonun merkezi genellikle Mısır idi.
Peki hadım nasıl yapılırdı ?
Bardakçı, anlatımıyla hadım edilenlere uygulanan vahşi ameliyat, şöyle yapılırdı:
- Göbeğin altı ve baldırlar, aşırı kanamayı önlemek için bandajlarla sarılırdı. Hadım edilecek kişi sırtüstü yatırılır, operasyon bölgesi enfeksiyon riskini azaltmak için acı biber karıştırılmış su ile üç kez yıkanırdı.
- Ameliyat bölgesi iyice temizlendikten sonra, orağa benzeyen küçük bir bıçak vasıtasıyla testisler ve penis, mümkün olduğu kadar dibinden kesilirdi.
- Penisin kökündeki kanala gümüş bir iğne yahut metal bir çubuk sokulur ve idrar akışı geçici bir süre için durdurulurdu.
- Yara, iltihabı ve kanı emmesi için soğuk su içine yatırılmış kâğıtlarla kapatılır ve üzeri sarılırdı.
- Sargı tamamlanınca, hadım hemen yürütülür ve daha sonra yatırılırdı. Hasta hem tuvalet ihtiyacını gideremeyeceği, hem de yarası nedeniyle büyük acılar çektiğinden, üç gün boyunca su içmesine izin verilmezdi.
- Ameliyatın üçüncü gününde sargılar açılır, gümüş iğne yahut metal çubuk çıkarılır ve hasta, idrarının aniden bir şelâle gibi akmasından büyük rahatlık duyardı. Hadım idrarını yapabildiyse, tehlikeyi atlatmış olurdu ama eğer yapamazsa idrar kanalları enfeksiyon kapmış ve şişmiş demekti. Birkaç gün sonra, büyük acılar içerisinde ölümün gelmesi artık kaçınılmazdı.
Günümüzde ise kimyasal hadım düşünülüyor kimyasal kastrasyon, bir kişinin cinsel dürtülerini azaltıcı birtakım ilaçların verilmesidir. Cinsel istismarcıların ağırlıklı erkek olduğunu düşünecek olursak, testosteron dediğimiz hormonu azaltıcı birtakım ilaçların kişilere verilmesi ve bu ilaçların kişilerin ömür boyu almasını sağlayarak cinsel fonksiyonlarını azaltıcı bir etki oluşturması ve bu kişilerin sapkın düşüncelerinden kurtularak yeniden içinde bulunduğu dünyaya uyum sağlaması düşünülüyor.
Her şey iyi hoşta ceza bu işin neresinde bir yanda toprağa giren minik bedenler, bir yanda yıllarca tedavi gören evlat acısına dayanamayıp canına kıyan anneler, tecavüze maruz kalan çocuklar ellerinden pamuk şekeri alınıp oyuncakları yere atılan melekler.
Sizce anaların yüreğini soğutur mu o enjeksiyona çekilen iki damla ilaç?
Yorumsuz...
YORUMLAR
Ahlak da yeterli değil güzel ahlakın iyadesi şarttır ve bu işi ancak iyi yetişmiş Anne ve babalar temin edebilirler. Tek başına çekirdek ailede yetersiz kalır. Dedeler nineler amcalar dayılar hayata dahil edilmeli en önemlisi İnsanlar Rızık adı verdiği azık derdinden kurtarılmalıdır. Ve buna sadece devlet güç yetirebilir. Adalet baş tacı edilip Din; Devlet ricali için fayda kapısı olmaktan çıkarılarak Din in lanetlediği siyasete alet edilmemelidir. Bu işler yapıldıktan sonra yüzde doksanı eksilecek rezilliğin kalanına Ölüm cezası getirilmeli. Hadım etmek mikrobun yaşamasını sağlamaktır. Pis yıkanır pislik ise ancak imha ile telafisi mümkün olan şeydir. Bir kereden bir şey olmaz EVET
Bir kere yapanı bir kere öldürmek kafidir.
Yazıkki her yıl defalarca içimizde bir yerler ölüyor. Artık günlere değil dakikalara bile hakim olamıyor acımız. Çoğaldıkça meşrulaşmış gibi. Ah yazık daha gencecik......Ama bu daha Çocuk.....Aaaaa birde evli bakarmısın.......Tarzı gevezeliklere dönüşen bu yara Meşru kılınmanın bizdeki görüntüsüdür.
Cümlemizi bu nevi haberlere şedit tavırlar besleyecek güzel ahlak sahibi insanlara dönüştürsün Rabbim yeniden. Zira biz bizi temsil edemiyoruz son çeyrek asırdır.
yazı içinde ayrıca teşekkür ederim. Zira söz söyleyecek zeminlere ihtiyaç hep vardır.
Elinize emeğinize sağlık.
Sevgi ve Selam.
KeLeBeK EtKiSii
Çok guzel tesbitler lakin onlar için ölüm ödüldür
Bir gun de ölüp kurtulacaklar bence hadım edilmeli her gün ölsünler o açıyı her an cigerlerinde nefeslerinde ve beyinlerinlerinde yaşasınlar bu onlar için ceza olacaktır
Hayatımda tek ılımlı olamadığım nokta bu çocuk tecavüzleri ve istismarları
Hadım gelsin idam ödül olacaktır
Saygılar
yeğinadnan
Tutuklanana soruyorlar.
neden yaptın. Tamam yine sorsunlar ama Öldürüp öyle sorsunlar.Zaten adam susma hakkını kullanıyor ve bu iyi niyet sayılıp indirim sebebi oluyor. :(:(:(
Mikroba merhamet hastaya merhametsizlikdir kardeş. Bu her şeyden yoksunları öldürmek hastalıklarının artmasına engel olmaktır. Zira; Pislik bulaşıcı değilse adı lekedir Yine kesip atmak gerekir.
Hadım bu şahısların ön kapısını kapatıp arka kapısını açık bırakmak rezaleti yaygınlaştırmaktır. Hadım da istek değil iktidar yok edilir. Çok özür dilerim bunu yazdığım için. Ki birde acısız yöntemlerle bunu yapmayı öneriyorlar. Okudum haberi ve Murat hocayı.
Yüzde doksanı müslüman olan bu milletin yüzde yüzü namussuz. Zira toprak ekileni çoğaltır.
Sevgi ve Selam
Oğuz Can Hayali
BAHT_I_SİYAH 4 Temmuz 2020 Cumartesi 12:08:35
Fransa'da tecavüzcüleri çıplak olarak bağlayıp aç farelere yediriyorlar mış.Bence hadım dan daha caydırıcı.
Sapıklar tıp deneylerinde denek olarak kullanılmalı.Masum hayvanlar katlediliyor oysa gereksiz insanları kobay olarak kullanmaları gerekir.
TEŞEKKÜR EDERİM.
KeLeBeK EtKiSii
Fransa'da tecavüzcüleri çıplak olarak bağlayıp aç farelere yediriyorlar mış.Bence hadım dan daha caydırıcı.
Sapıklar tıp deneylerinde denek olarak kullanılmalı.Masum hayvanlar katlediliyor oysa gereksiz insanları kobay olarak kullanmaları gerekir.
Baht-ı Siyah tarafından 7/4/2020 11:52:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
KeLeBeK EtKiSii
Yazıyı okuduğumda altındaki o tırmıkla defalarca parçalanan cinsel organ kanıyor ve farelerde günlerde ac bırakılmış kan ve et kokusuna gelip o organı yiyirlarmis tabi iki yada üç dış darbesinden sonra mahkum acıdan bayılıyormuş bence harika bir ceza sekli
Tabiki deneylerdede kobay olarak kullanma fikri bu da mükemmel bir ceza olurdu büyük kafeslere konup her gün bir uzlunun kesilmesi
Tsk bu güzel yoruma
Bir erkek olarak diyorum ki
Keşke bir oranı olsa da bu ilacı bu olaylar olmadan ben dahil tüm herkese bir test yapıldıktan sonra kullanımı mecburi olsa
Bu yazının içeriğini de herkese ulaştırsalar
Okuyan bilen sapıklar belki cesaret edemezler
Güzel bir konuya deginmişsin
Dilden dile bir katkın olur