- 573 Okunma
- 3 Yorum
- 4 Beğeni
Salıncaktan İntihar
Hissiz-leş-mek.
Tam olarak bu . Hissiz bir leş’ten ibaret bu bedenim. Belki ağır bir tabir oldu benliğime. Tabi kaldıysa hala biraz ben. Eskiden"yaşayan ölü"derdim kendim için ama "yaşayan" fazla geldi bir müddet sonra. Bir kaç gündür gözüm geçen sene ardıç ağacına kurduğumuz , şimdilerde ise askıda asılı kalmış salıncak ipine ilişiyor. Salıncakları hep çok sevmişimdir .Beni bulutlara kadar uçurur en azından ben öyle hissederim . Kollarımı açar gözlerimi kapatır ve bulutların arasından kendime yer açardım , bulut olurdum sanki... Neden şimdilerde aynı hazzı vermiyor ki bana ?
Salıncak ipi askıda durmasın değil mi ? Ardıç ağacı canım ardıç ağacı beni yine sallar mısın, yine beni bulutlara uçurur musun? Beni yine bulut yapar mısın? Beni son bir kez salla ardıç ağacı . Yalancıktan değil salıncaktan ölüm olsun bu. Ardıç ağacım darağacım olsun bu gece. Hadi Ardıç ağacı salla beni hadi uçur beni bulutlara hadi bulut olayım.Bulut olayım da yağmur diye yağayım üstüne. Hadi darağacım söz aramızda kalacak bu.
YORUMLAR
Insan ne kadar leşe döndüğünü düşünse bile içinde güzel hatıralar varsa her şey bitmemiştir.... belki de kendinden gidenlerim ağırlığına bir süre ara vermek istemesinden kapatır kendini.
Kendi kendime kalınca hep düşünürüm
-aslında sürekli bir düşünme modu hakim- ya..eğer halen yüzünde tebessüm ettirecek şeyler varsa içimde yola devam ederim...
bazen zifir çalar aklım, o zaman tek bir yildiz yeter ben karardıkça o daha çok parlar...
Belki o ardıç ağacının da boynu büküktür....yine dallarında kurulan salıncakta gökyüzüne yollanan kahkahaları duymak istiyordur..ona da bir şans vermek gerekir belki...
kendi kendimi kandırdığım bir oyun oynarım bazen...derim ki; hayatta hiçbir sey sonsuz değil e o zaman acılar bile ya da her kötü şeyde işte...
Bulutları yine hissedebilmek dileğiyle.
Sağlıcakla
Fakat Müzeyyen
Daha değil, bir 5 yıl daha sabır, vakit geçirme, zamanı doldurma, anlamsızlıklara anlam katmaya çalışma, inadına yaşam, inadına sevgi, inadına iyilik.. uzat uzatdabildiğin kadar yaşama dair ne varsa... bir 5 yıl daha sabır..
Olmadı diğer salıncağa da ben rezervasyon yaptırırım..
saygı sağlık ve huzurla değerli kalem..
en sevdiğinize emanet olun efendim.