- 690 Okunma
- 17 Yorum
- 12 Beğeni
Siyahın Bahar Tonu
Derin bir nefes çektim içime. Bugün o gün, hatta başka o günlerden ilki belki de...
Içimde bir uyanış var, giderek yükselen sesler...ama bu sefer alımlı bir kadın gibi kendinden emin tıkırtılarıyla dolduruyor kulaklarımı.
Sabırsızca çıkarıp zihnimden, güneşe asıyorum kendime yabancılaştıgım her anımı.Uçlarını fırfırlı elbiselerle süsleyip efsunlu sözlerle mühürledigim anıları çıkarıyorum sandıktan. Bugün; artık o gün, artık o tatlı hatıraları hatırlama zamanı.
Nihayet bugün, uzun zamandır gezinmeye korktuğum o sisli ormana gideceğim. Ayaklarım geri gitme inadından da vazgeçti. Her renk kendi renginde. Her şey yerli yerinde. Yolculuk için son hazırlıklarımı tamamlıyorum. Güneş bile tatlı bir esintide.
Usulca "merhaba" şarkısını söylemeye başlıyor rüzgar, gözlerimde başka bir dünyanın ışıkları yanıyor birer birer.
Ağaç kavuğunda, uykusundan uyanan bir perinin mırıltılı gerilmesi gibi yanaklarındaki tebessümün uyanışlarını bile duyabiliyorum.
Derin derin soluyorum toprağın kokusunu.
Ciğerlerime dolan her bir nefes sanki bir öncekinden daha da ballı.Nicedir gizlenmiş düşler uyanıyor, yanakları allanmış uykularından ve ben avuçlarıma daha dolmamış nehirlerin serinliğini bile hissediyorum.
Bir uçurtma gibi havalanıp gidiyor içimden tüm korkular, gökyüzün masmavi,
bedenim ise olabildiğince dingin...
Şimdi hatırlayamadığım o çekingen bakışlardan eser yok gözlerimde...
Bu sefer dönüş yok...kararım kesin..
İçimde unuttugum ne varsa yeniden keşfedeceğim...
Kaçırdığım zamanlar için yas tutmak yok artık...
Ya da kendinden eksiltiğim şeyler için ağlamak da...
Çünkü biliyorum; aslında geç kalmaz insan kendine bile isteye, bazen dinlenmek ister sadece...
O zaman....
Bekle beni çocukluğum seni bulmak için geliyorum ama ne önüm, ne arkam, ne dünüm ne de bugünüm sobe değil...yani saklanma gerek yok çık ortaya..
YORUMLAR
black_sky
Vedalar zaten kötü insan bir de kendine veda ederse gideni kim geri getirilebilir ki sonra...
O yüzden hep merhaba olmalı, her karanlığa, her gidişe, her dönüşe...
Sobesiz, ebesiz ....
Eksik olma dilerim...
Sevgilerimle
Çocuk! Sakın çıkma bulunduğun yerden,öyle kal...sobe değil "büyüdün" diyecekler haberin olsun.
black_sky
Kimsenin çocukların keyfini kaçırmaması dileğiyle o zaman.
Eksik olmayın değer kattınız yorumlarınızla
Saygılar ve selamlar
black_sky
Saygılar ve selamlar benden.
Gölgede kalmış yanınızı yansıtmakta da mahirsiniz. Yazının bende uyandırdığı hissi yazacağım.
"Bu çocuğun yaşadığı yerde çöp sepetinin bile huzurlu bir ömrü olur."
Çocuk ifadesini yaşıma verin.
Hayırlı sabahlar ve Ömür.
black_sky
Ne denir ki umuyorum hepimizin içindeki çocuk kötülüklerden uzak kalır..
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
Sağlıcakla
black_sky
O zaman şimdi ebe benim...kaçın;)))
Eksik olmayın değer kattınız yorumlarınızla .
Sevgiler
Pışt, Pışt, 😊😊💞💞, merhaba, ben de buradayım yahu.....Keyifle okudum, çok keyif aldım, bayıldım.... Yüreğine sağlık gecenin öteki yüzü.... Seni seviyorum... Sebep? Kendini sevdirmeyi çok iyi biliyorsun... Seni dinlemek, okumak, bazı bazı karamsarlık getirse de ki önemli olan bu değil, her daim şarj olmuş, aydınlanmış olarak uyanıyorum hayata... Teşekkürler.... İyi ki varsın.... SEVGİMLE göğüm, öteki yüzüm, gökyüzüm.... Sevgiyle.... 🧡😊😊💞
black_sky
Şaka bir yana varlığınla eksikler tamamlandı..o halde teşekkür ederim. Varlığınla mutluluk getirdin.
Sevgiler benden en parlak yıldız
işte bu
aradığın çocuk neşeli kıpır kıpır çocuk içinde
anlatmaya çalıştığım buydu. çok sevindim. yazınız; o çocuğun bir kısmını göstermiş ama yakında tamamını, o çocuğun gücünü keşfedeceksiniz
saygılar ve bugünkü şiirde çok net gördüğüm çocuğa da hoş geldin🐬🐬
black_sky
Tabii ki ölmedi, öldürmedik çocuğu sadece eskiye göre pek dışarı çıkmıyordu.. ama bahar geldi dışarı çıkıp hava almak, oynamak ve sevdiği oyun arkadaşlarına da bir merhaba demek istedi...
Çok teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için...
Bizim çocuk kumdan kale yapıyor şu an ama selamları var çok;))
Sağlıcakla kalın
Akıcı , çok samimi ve okuması çok keyifli bir yazı idi. Sıkıntılı idim bugün biraz o kadar iyi geldi ki yazınız. Kendi adıma çok teşekkürler .
Sevgiler 🌈🍀❤🙏
black_sky
Biraz içimiz açılsın dedim hatta içim açılsın;))
Işe yaradıysa daha ne isterim ..
Eksik olmayın değer kattınız yorumlarınızla
Sevgiler benden.
bir resim çizelim önce
altın rengi güneş tepede
yemyeşil
bir bahçede toplanalım
genci yaşlısı
küçüğü
büyüğü
hepimiz aynı yaşta
çocuklar olup
şen kahkahalar atıp
çiçek toplayalım
bir demet yapıp
annelerimize verelim
onlara
sımsıkı
sarılalım
son kez küçük bir çocuk olalım
her şeyi bu güzel anlatım başlattı
teşekkürler (:
kabağa dönüşmeden hadi herkes evine
oyun bitti...
black_sky
Hayal kurmanın yaşı yok neyseki...
Eksik olmayın değer kattınız yorumlarınızla
Saygılar ve selamlar olsun
gün geceye bürünürken yazınız aydınlık bir sabah esintisi tadında keyifle okudu içimdeki saklanan çocuk dizelerinizi. umut ,varolmak ,düşlemek ve yazıya döküp okuruna ikram etmek güzel şey vesselâm kutlarım yazan yüreģi
black_sky
Her yönden zorlayıcı zamanlar...belki dedim içine dönüp hatırlama vaktidir...saklanmış o güzel anıları ortaya çıkarma vakti bu vakittir...
Ne mutlu bana bir an bile olsa tebessüm ettirebildiysem...
Tebessumlerin çokça olması dileğiyle.
Sağlıcakla kalın
Yazıyı açtığım ilk an, rengarenk fotoğrafı gördüm ve aklımdan ilk geçen şey; yanlış yazıya girmiş olduğumdu:)))
Hani başlıkta “siyahın bahar tonu”nu görünce, “yahu olsa olsa griye kadar gitmiştir” dedimdi:)) yanıldığıma çok sevindim!
Nasıl umut dolu, uçuş uçuş, rengarenk bir yazıydı! Takılmalarımı hoş gör, kardeşlik şımarma hakkımdan kullanıyorum:)
Bahar saçma sapan geçti hepimiz için. Dilerim ki yaz cıvıl cıvıl, güzelliklerle, sağlıkla geçer...
Söylemiş miydim?.. varlığın, varlığıma armağan!
Uçsuz bucaksız sevgilerimle...
black_sky
Daha az önce bir iki tık aşağıda yoruma cevaben ( sevgili üçrenk için)yazmıştım.....aslında bu bir teşekkür...gusel insanlara...iyi ki varsınız dediklerime...dedim siyahın da bir bahari var ki sevdiği güzel insanlar etrafında olunca çiçek bile açar;)))
Şımarma hakkı sınırsız....
Katıksız bir şekilde katılıyorum....
Varlığın, varlığıma armağandır her zaman....
Hımmmm şimdi uçsuz bucaksız dedin daha büyük bisi bulamadım yahu....kocamamamamamamnnn sevgilerimle ...
başlık hop oturmuş yazıya...
sky yer çekiminde ve cıvıl cıvıl rengarenk düşselliğinde çocıkluğuna cemreleniyor... amannn deyim black duymasın
black_sky
Eksik olmayın değer kattınız yorumlarınızla.
Selamlar olsun
Bambaşka bir iklim hissediliyor bu kez siyahların içinde..
Gülümseyen, umut eden, her şeyden önemlisi uçuş uçuş bahar renkleri parlıyor musmutlu..
Sevgiler kocaman
💙
black_sky
Hani mahalle baskısı yüzünden;)) yazmadım ama bu ısimsiz de olsa bir teşekkür benden...ki kendilerinizi biliyorsunuz sanırım;))
Teşekkürler canı gönülden..
Eksilmemek dileğiyle kendimizden..
Sevgiler benden çokça
black_sky
Eksik olma dilerim.
Sağlıcakla
''aslında geç kalmaz insan kendine bile isteye,bazen dinlenmek ister sadece''....
çok güzeldi,beğeniyle okudum,yüreğinize sağlık...
black_sky
Eksik olmayın.
Sağlıcakla.
rezzan sipahi
black_sky
Eksik olmayın..
Sağlıcakla
black_sky
Eksik olma dilerim.
Uğraman bile büyük bir keyif.
Sağlıcakla
anladım dedim nedensiz,
anladım...
merhaba'dan anladım belki...
eyvallah.
black_sky
Iyi şeyler çağırışım olsun biraz da;))
Eksik olmayın değer kattınız yorumlarınızla
Sağlıcakla