- 1037 Okunma
- 12 Yorum
- 9 Beğeni
İlk kitabım
Bir hayalimdi kitap çıkarmak; gerçekleşmesi benim açımdan gerçekten çok zor olan bir hayal. Çünkü yazdığım şiirlerimi en doğru biçimde, yalın, okuruna yormayacak ve en önemlisi de okuyanın kendisinden bir parça bulacak olması bunun gibi etkenler çok zordu.
Şiirlerimde ele aldığım temalar "insan, doğa ile etkileşimimiz, yaradılış gayesi" sadece bir kaçı. Bence şair, sadece şiir yazan değil, hayatın sırrını hece hece kağıda nakşeden, evrensel olan kişidir. Bu gaye doğrultusunda yola çıktım, tek duam Allah utandırmasın, okurunu bulsun inşallah.
Gelelim kitapyurdu.com’ a binlerce kitabın okurla buluştuğu harika bir site. 4 yıl önce tanıştım ve bugüne kadar onlarca kitap aldım. Geçenlerde kitapyurdunun Türkiye’de bir ilk olarak "Doğrudan Yayıncılık" sisteminde yayıncılık hayatına başladığını öğrendim. Bu bende büyük bir heyecana sebep oldu. Çünkü bu sistem, yazardan bir kuruş bile talep etmiyordu. Tek yapmam gereken şiirlerimi basıma hazır hale getirmemdi. Gerisini (bandrol, ISBN, basım vs.) onlar yapacaktı.
Gerekli edisyon (mizanpaj, dizge, kapak tasarımı, editör vs) desteği aldiktan sonra bir kaç gün içinde satışa çıkmıştı bile.
Yayıncılığın özelliği, dijital ortamda günlük talep doğrultusunda basılmasıydı. Yani bir tane de basılabilir 10000 tane de. Basım için herhangi bir ücret talep etmiyorlar. Böylece diğer basımevleri gibi ilk başta 500-1000 kitap basma şartı koşmamış oluyorlar ve yazara maddi bakımdan yormuyorlar. KDY (Kitapyurdu DoğrudanYayıncılık) ye ve edisyon desteği veren FOLX Ajansa teşekkür ederim. Kitabımın okurunu bulması dileğimle. Saygı ve selamlarımla. Sağlıcakla kalınız.
YORUMLAR
Tebrik ederim sigara bağımlılığı ve tedavisi hakkında detaylı bir kitap yazmaya devam ediyorum, yayınevi hangi ilde, üstadım,
Makaleler ile de ikinci kitap düşünmekteyim.
Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Şahin Güneş
Eğitimci yazar
Nevşehir'
05062777950
05462458071
[email protected]
Hayirli olsun degerli dostum .Sizin adiniza cok sevindim.Umarim devamida gelir.Ins alip kütüphaneme koyarim eserinizi.Rabbim utandirmasin benimde acizhane" BIR NEFES AHSEN"adinda Kücük bir kitabim cikti kitap aski gercekten cok degisik bir duygu. Insanin cocugu gibi oluyor
Mesut Tütüncüler
elinize sağlık tütüncüler şairim.
hayırlı uğurlu olsun.
devamını dierim.mutlu günlerde okunması dileklerimle.
Emin hoca
Mesut Tütüncüler
Mesut Bey,
Adınıza sevindim, kitabınız hayırlı olur inşallah. İlk elden Kitapyurdu.com'dan isteyeceğim.
Benim de hali hazırda yaklaşık 400 sayfalık bir romanım var, gerçi şartlarını okudum yine de bir bilenden sormak doğru olur.
Tebrikler efendim...
Mesut Tütüncüler
Tebrikler. Hayırlı olsun inşallah.Yazı ve şiirlerinizi çok beğenerek takip ediyorum. İçtenlikle başarılar diliyorum.
Mesut Tütüncüler
Hayırlı olsun Mesut Bey,
Sizin adınıza çok sevindim.
Rabbim utandırmasın...
Saygı ile...
Mesut Tütüncüler
Hayırlı uğurlu olsun hocam.
Tüm yüreğimle tebrik ediyorum
Saygılar, selamlar