- 280 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Uyan Artık Türk Milleti
Geçenlerde hoca geçinen üç kişinin İngilizlerle sohbet ederken çekilmiş bir resmini sosyal medyada epeyce döndürdüler. Ben de görmüş oldum. Kafamın almadığı yerleri düşünürken bu yazıyı kaleme almaya karar verdim.
1000 yıldır Anadolu’da Türk hakimiyeti var ve ezanlar okunuyor.Adamların ellerinden İstanbul’u almışız, topraklarını biz ekmişiz.
Şimdi bu senin başına gelseydi, bunu 1000 yıl sonra unutur muydun?
Sana bunu yapan bir devleti nasıl yıkacaksın peki?
Elbette kılık değiştirerek!
Haçlılar 500 yıldır ulema kılığına girmişler çünkü başka çareleri yok. Yenememişler seni kılıçla, süngüyle. Artık gerekirse papaz elbisesi gerekirse cüppe giyiyorlar, artık haham gibi kipa (takke) takıyorlar, Kur’an’da birden fazla ayette yasaklanmış olduğu halde tarikatlar kuruyorlar, insanları mezheplere ayırıyorlar ve Türk milletine fetvalar veriyorlar.
Neden yapıyorlar peki bunu?
Cevap çok basit.
Sen üretmezsen, kafir/gavur dediğin insanlar üretir. Böylece onların ürettiği ilaca muhtaç olursun. Amaç Müslümanı, Türkü bağımlı yapmak.
Kime?
Elbette kendilerine.
500 yıldır ilimle uğraşan herkesin önünü bu yüzden kestiler.
’’Padişahım, meleklerin bacaklarına bakıyorlar, semanın sırlarını kurcalıyorlar, depremler, hastalıklar bu yüzden.’’ deyip padişahı da kandırdılar ve bilim evlerini yakıp yıktılar.
Şeyhülislam kılığına da girdiler.
Hazerfen’i,
Piri Reis’i çok bilgeler deyip ölümlere sürükleyenler hep kılık değiştirmiş haçlılardı.
Neden ’’oku’’ diyen bir dinin Türkçesine karşılar?
Bu yüzden.
Neden bazı hocalar ilim adamlarıyla alay ediyorlar?
Onlara salak diyorlar?
Çünkü sen uğraşma bilimle onlar yani kafir dediklerin uğraşsın ki sen onlara muhtaç ol diye.
500 yıl yaptılar bunu.
Hatta sen ulema olma diye, ulemalığı da beşik ulemalığına çevirdiler.
Yani babadan oğula yaptılar ki ulemalığı kendi tekellerinde tutabilmek için!
Bugün aynen devam ediyor.
Fabrikalar kapanıyor, sana yerli tohum yasaklanıyor, ekonomin kasıtlı olarak bozuluyor, sen daha birkaç sene önce pancar üretirken, kağıt üretirken bugün gavur dediklerinden alıyorsun kağıdı pancarı.
Neden onları güçlendiriyorsun?
Neden onlara muhtaç oluyorsun? 500 yıldır seni fetvalarla uyuttular, mahkum ettiler halen daha uyanmadın.
Elinde yabancı telefon, tv, ayakkabın, otomobilin yabancı.
Hastalanınca iyileştiğin cihaz yabancı, ilaç onların ve sana fetva verenler diyor ki ilimle uğraşma...
Gör artık büyük resmi...
Amaç din değil.
Vatanına göz diktiler.
Özgürlük olmadan dinde olmaz.
Saygılarımla.
Gazeteci Yazar
Tankutalp Altunsoy
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.