Beyefendi
bilemiyorum nasıl yazılır..
içimde deli fişek taylar, burnundan soluyan öküzler, boğalar, bütün mühimmatı doldurulmuş şahi topları, iyice bileylenmiş çeliğine su üstüne su verilmiş katana ve dımışkı kılıçları, atom bombasının bütün apatratları hazır, göktaşına telefon ettim yönünü çevirdi dünyadaki vatanıma, yecüce mecüce haber verdim depremleri tetikleyecekler, tsunamilere yemek ısmarladım, güneşi biraz daha alevlendirdim,
peygamberlere mail attım mucize taze tükendi başka kapıya dediler,
atatürk’e ulaştım watsaptan, bre rahat bırakın burada da mı rahat yok dedi,
fatihi aradım, hemşehrim resimden anlarsan bir portremi çiz dedi, haşa sultanım yanlış çizerim mizerim kelle alırsın, foto çeksem olur mu dedim, küfür ediyor sandı tiz çağırdı, dedi: urin kellesini kafirün, verdi fermanı, zor kurtardım kelleyi,
cengiz hana ulaştım, hoşgeldin çekirge, bir kımız verin misafirimize dedi, bir de antrikot koydular önüme, güzelce doyurdum karnımı, ne var ne yok haliniz nicedir, diye sordu, sultanım türk elleri arap istilası altında, bir taraftan roma bir taraftan hira canımıza okuyor taciz tecavüz yalan dolan yolsuzluk hırsızlık gasp ... tamam kes dedi, şimşekler çaktı gözlerinden, hazırlayın atımı dedi, tüm kilise ve camiler ve dahi hacı hoca rahip papaz takımı atlarımızın nalları altında can verecek, kan içtik kin kusulacak, gök girsin kızıl çıksın dedi... kara bayraklı ordular tabur tabur dizildi..sonra aklına geldi sanırım, sen nereden geliyorsun bre dedi bana, 2020 den geliyorum hünkarım dedim.. Ulan bas git, yedin mi yemeğini, beli hünkarım... atın bunu dışarıya...
alo, buyurun efenim, 3 lahmacun yanında büyük ayran.. tamam efendim, telefonda çıkan ..evet evet o adrese...
usta, selamün aleyküm..o... aleyküm selam çekirge... Kaçıncı zıplayışın bu, hoşgeldin.
usta korona getirdim sakatlanmış mı, hastalanmış mı anlamadım, bir el atsan şu virüse, hep adres karıştırıyor, sanırım yandı yön bulma devleri..
kolay iş, şöyle koy bakalım, bakarız acele etme, ne içersin çay kahve..
peki bu yazıda tanrı nerede diyeceksin di mi..
hoplayıver çekirge zıplayıver çekirge, bıdı bıdıbıdı çekirge..
çekirgeden büyük tanrı mı var sanki..
üstad yazı şey etmiştim, nasıl olmuş bir bakarsan.. hoş geldin çekirge..
başlığı ne yazının, üstadım kendiniz okusanız.. kes sesini bre melun.. üstadım..
kusura bakma çekirge, sinirlerim alt üst bu arada, zam yapmışlar gene gene..
ver bakalım , buyurun üstadım..
aferin aferin böyle devam et,
altı şişhane üstü şeşhane.. çok güzel.. çok güzel..
müsaadenizle...
YORUMLAR
İçimiz hep fokur fokur kaynıyor zaten yaşadıklarımızdan... Diner mi bu kaynama? Kısa zaman da zor gibi görünüyor... Sen de için de kaynayanları dökmüşsün sayfalara... Hani derler ya ''Benim oğlum bina okur döner döner bir daha olur.'' fasit daire gibi dönüp dönüp aynı yerlere gelmesek keşke... Kutlarım yürekten...
Acil şifalar dilerim kardeşim 😅 yanan devre sana ait. Yazıyı az daha uzatsam bizimkide yanacaktı. Ufak ufak dumanlar çıkmaya başlamıştı😅
Bu yazıyı hiç ne yazayım diye düşünmeden çok seri biçimde yazdığını düşünüyorum. İçinden gelen kalemin ucuna akan ne varsa... Çünkü bazı ufak tefek yazım hataları var. Sanırım bir tür deşarj yaşadın. Bize de yaşattın.
Ama Allah var çok güldüm okurken. Kalemin dert görmesin.
Yinsani
vikviki desem izlemediysen aklına gelmez, transformers film serilerinden bir sahne geldi aklıma yukarıdaki ifadeyi okuyunca:)
teşekkürler abi, ben bu yorumu bir etkili yorum yapacam...
Cidden tanri nerede diyecektim;)) baktim cikirge zıplıyor...
Incelikle derdini anlatıyor ama bir o kadar kalın bir sopayı eksik etmiyor yazı.. tabii ki anlayana..
Eksik olma nesildaşım
Sağlıcakla
Yinsani
eksik olmayın.
saygılarımla.
Ekrem kardeş
Yaşar Kemalin İNCE MEMEDİ OKU TEKRARDAN DERİM... OKUMA VAKTİN GELMİŞ DE GEÇMİŞ;)) NİCE TEBRİKLERİMLE KARDEŞİME
Yinsani
ince memed mi kaldı ya hu... teşekkürler yine de tavsiye için.
eksik olmayın penceremizden..
saygı sağlık ve huzurla.
Ağlanacak halimize gülümseten üslup’a saygılar... Bu kadar mı umutsuz halimiz diye bile sorma diyor yazar. Haklı mı? Haksız değil.
Saygılarımla dostum
Yinsani
saygı sağlık ve huzurla..