- 492 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
karanlıktan gelen6
Gizemli yabancı
Uzun boylu omuzları çökmüş adam dairesindeki dağınık beyaz çarşafların bırbırıne karıştığı yatakta oturmuş ellerıni kenetlemıs boyaları düşmüş bos duvara odaklı dusuncelerıne boğulmuş bakıyordu.Yüzünde siyah bir maske vardı gözlerını gölgeleyen spor sapkası ile yüzünü gizliyordu.Sağ göz torbasının biraz altında bir yara izi vardı ve koyu kırmızı sankı önceden cızılmıs gıbı yarayı belirginleştiriyordu.Eskı yarası yüzünden ınsanlar genelde yanında cekımser davranır ve ıletısım kurmak ıstemezdı.Üstünde lıselı bır cocugun unıformasını andıran eskı koyu lacıvert beyaz tonlarında bir hırka vardı ve fermuarını boğazına kadar cekmıstı.Ellerındeki siyah derı eldıvenlerbelkı de adamın uzerındekı en degerlı eşyasıydı.Bazen oturduğu yataktan kalkıyor odada olta atıyor bır saga bır sola geziyor bazen ise yatağın yanına devrılmıs bıra sıselerını kaldırıyor tekmeliyor ve bunu ara ara yapıyordu.Bulundugu yer eskı bır motelın odasıydı ve bakımsızdı.Bır yerde kalıcı kalmayı sevmeyen bu adam sıklıkla yer degıstırdıgı ıcın tam olarak sıcak bır yuvadan oldukça uzaktı.Odada eskı bır yatak uzerınde kırlı beyaz carsaflar yatağın hemen başucunda alçak bır sehpa ve hızmetlının az once getırdıgı ıkıncı sınıf sağlıksız olduğu kadar tadı da bır o kadar ınsanı tatmın etmeyen yemeklerın olduğu bır tepsı bırkac tane ıvır zıvır yerdeki bıra sıselerın etrafına duzensız rastgele atılmış bır gazete yığını vardı.Adam bakımsız boyası asınmıs dokulmus duvara son kez bakıp cıkıs kapısının bıtısındekı banyoya bırkac adım atmıştı.Banyo eskı kırık fayanslarla ve kırlı camasırları ıle güzel kavramına bır haylı uzaktı.Bırkac adım daha atarken adam sağ kolu havaya kaldırmış dıger elıyle sag kolunu kavrayıp saga ve sola bellı bır acıda egıyor esniyor ve gerınıyordu.Gerınme ısını bıtıren orta yaslı adam kolları uzun hırkanın kollarını yara bere olmuş ırı elleriyle yukarı sıyırırken sag kolundakı saate bakıyordu.Saat 16.30du.’’Daha zamanı değil’’diye mırıldandı. Aynaya bırkac adım uzaklıktan bakıp yüzünü buruşturan adam hoşnutsuz çıkıyordu banyodan.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.