- 448 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Üniversiteliden Yalan Dersi
Sende at sende abart alış artık bak görmüyormusun insanlar ay’a gidiyor sen eski kafada kalmışsın.?? Nasıl Babo diyorum yalana alıştır kendini diyor böyle olmaz ki
Nasıl anlamadım yalan mı konuşayım nasıl yani diyorum
Evet kardeşim yalan konuş kelimelerin dokuzundan sekizi yalan olsun.Yalan konuş ki insanlar seni sevsin saysın hürmet etsin.
Bu kadar da olmaz sen çok safsin çokda geri kalmışsın.
Herşeyi olduğu gibi anlatıyorsun bazı şeyleri görmezden gel biraz abart biraz şişirt biraz yalan kat abart ki sevsinler seni saysınlar itibarın olsun çevren olsun.
Nasıl hocam diyorum bilmiyorum ki sen benden yaşça küçüksün ama okumuş birisin tecrüben vardır ? bana biraz akıl ver diyorum?
.
Anlatıyorum ya kardeşim diyor.
.
Gerçekten nasıl olmam gerekir anlatırmısınız dedim.
.
Bak oğlum pardon bak Servet kardeş sen çok temiz kalplisin dürüstsün yemin ederim senin gibisini görmedim bu memlekette efendilikle üstünde yok ama neye yarar ki boştur beş para etmez ki efendilik bu dünyada diyor.
Ve gülüyor efendilik ve tekrar kahkaha atıyor gülüyorrrr efendilik mi kalmış diyor.
.
Kim takıyor seni böyle hiç kimse de takmaz bu gidişle iyi niyetinden dolayı insanlar seni kulanır değersiz kalırsın harcanırsın yazıktır sana kardeşim
.
Ama insanlar yalanı sever övünmeyi sever yalan çok tatlıdır bal gibidir insanların hoşuna gider beyaza siyah derlerse sende beyaz deme siyah de
Hatalarını yanlışlarını söyleme ört bak gör nasıl sevilirsin.
.
İlyas Salman sefil Bilo namusuz Bilo diye bir filmi vardı hiç seyretmedin mi görmedinmi Biloya neler yapıyordu Şener Şen dürüst olduğu için başına gelmeyen kalmamıştı o filimde.
Dürüst insana yer yok dürüst insan hep enayi görülür bunu kafanda çıkarma hiç bir zaman.
Sende biraz uyanık ol sende kendini alıştır her telden çal her telden oyna yoksa çok çekersin geri kalırsın dürüst insana ekmek yok bu dünyada.
Dürüst insanlar herdaim alay konusudur unutma anla artık oğlum diyor yüksek bir ses tonuyla yoksa yerde kalırsın. Benden söylemesi diyor. Ve nokta
..
Not
Vay Anasına oğlumun yaşında sahtekarlığın kitabını yazmış sanki bana akıl veriyor taktik öğretiyor demekten kendimi alamadım
Gelde işin içinden çık yeni nesil böyle mi olmalı onlara göre dürüstlük çağ dışı bir şeydir anladığım kadarıyla.
Malesef ilk önce insani değerlerimiz kaybettik Ahlak kalmamış Haya desen ortalıkta görünmüyor.
İnsanlığın adı var kendisi yok insanlık can çekişiyor nereye gidiyoruz, bilen var mı?
Okumuş sahteklar mi? yetiştiriyoruz bilemedim valla
Bütün bunları bana söyleyen benden yaşça küçük olan benden Tahsilli Üniversite mezunu bir insan söylüyor.
.
Bilmiyorum acaba yeni neseller hepsi aynı düşüncede mi bilmiyorum. Onlara göre dürüst olmak çağ dışı bir şeydir enayiliktir .
Bir saaatlik sohbetimizde hep yalanı dolanı
Üç kağıtcılığı tavsiye etti tespitleri hep bu yönde oldu.
.
Bu Gençlerin böyle yetişmesi
1 Aileleriden mi kaynaklıyor?
2 yoksa bulundukları ortamdan mi?
3 Aldıkları eğitimden mi kaynaklıyor bilmiyorum .
Bu üç soruya Uzmanların vermesi gereken cevaplar ?
.
24.6.2020
Servet BARDAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.