- 441 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
''Zorla Güzellik Olur mu? OLUR...''
Okul bodrumunda bulunan spor salonuna doğru yürüyordu.
Uzaktan gördüğü ‘silüet’lere yaklaşınca uzak gördüklerinin Emine ile Cihat olduklarını anladı. İlginç bir gülümseme ile kendisine bakıyorlardı. Kendisine göre sol tarafta bulunan harita odasının içinden. Karşısında bir Futbol kalesi ve içinde kim Olduğunu anlayamadığı bir bayan.
Mini etekleri,
Topuklu çizmeleri ve Elinde kaleci eldiveni İle.
Hınzırca bir şekilde Cihat elinde bulunan Pinpon topuna benzer topu önüne atarak ‘’hadi’’ dedi.
Emir komuta zincirinde ki Askerler misali robota alarak önünde ki topu kovalayarak kalede bekleyen ‘’güzellik abidesi’’ kaleciye doğru hızlıca top sürüyordu.
Kaleciyle göz göze geldiğinde gözlerine inanamıyordu.
Küçüklüğünden beri futbol manyağı olan ‘’deli’ miz gol atabilmek için var gücüyle kalecinin üstüne koşmuş ‘’leyla’sını (belasını) karşısında görünce şaşmış kalmış kıza çarpmamak için kendini sağa doğru savurup yere doğru Parende atarak düşüyordu.
Yerde uzunca bir süre yaşadıklarından emin oluncaya kadar kaldı.
Sonra ani bir hışımla kalktı kızın karşısına geçti elleri belinde öpüştü yanaktan kızla.
Kıza karşı hislerini hiçbir zaman gizlememişti.
Fakat şımarık kız ’’Leyla’’
Hep bir adım gerisinde hep bir adım daha kaçak oynuyordu,sevda oyunlarını.
Esmer,
Uzun Boylu,
Simsiyah Gözlü,
Zayıfça ve Güzelim diyenlerin bile kıskanacağı Güzellikte bir Hatun.
__ Gülerek ‘Artık Yengen Sayılırım’’ ; ‘’az önce baterist hakan bana çıkma teklif etti kabul ettim’’
Mavi Gözlerden Kıpkızıl Ateş Fışkırıyordu.
Görmeniz lazım Aman Allah’ım bu ne dehşet.
_’’bak sen dümbelekçiye’’ dedi gülerek.
Geriye döndü arkasında ki,
Küpeli,
Keçi sakallı,
Esmer,
İnsan Azmanı tipsize doğru iki adım attı.
_’’hallettin mi işini’’ diyordu hakan önüne doğru gelen ‘delinin’ sağına eğilip kıza bakarak.
Tabi nereden bilsin ‘’Safdirik’’ ağzı burnu kırılmadan ağzından çıkacak son sözlerin bunlar olacağını.
Bilse idi kim bilir kimler ne özürler dilerdi ama önümüzdeki üç gün içinde maalesef çenesi hiç hareket edemeyecekti vah vah...
Olacakları görmek isteyen kalabalık daire şeklinde sarmıştı üçlünün etrafını.
Ağzı ile burnu arasına kafayı yiyen insan azmanı hakan. Sendeleyerek yere düşerken. Leyla korkmuş ama istediğini almış bir kadın edasıyla olayları izliyordu. Kafasına yediği yumruk ve tekmenin hesabı belli olmayan hakan yerden kendini kaldıramıyordu.
_’’söyle dedi’’ Leyla senin neyin’’
_ ağzından kanlar fışkırarak uğultulu bir cevap verdi hakan ‘’arkaaaasııım’’
_elleri hakanın saçlarının arasında olan ‘alp’ bir daha geçirdi suratına yumruğu,
’’Bir daha söyle istediğim cevap bu değil’.
_Anam bacım alp abi vurma ne olur diye inliyordu zavallı insan azmanı.
_bir daha dedi bir metre yakınından geçersen senin kafanı mermi ile doldururum,Oradan nefes alırsın.’’
Bir daha patlattı tekmeyi suratına ve bıraktı.
İki adamında her yeri kanlar içinde kalmıştı,İki dakikada.
Emine geldi hemen ‘alp’in elini eline aldı,
’’acıyor mu? canım canın. Değer miydi buna dedi Leyla’yı işaret ederek’’
’’Değer mi değmez mi bilemiyorum. Tek bildiğim benim olan benimdir aklından dahi geçirenin en iyi ihtimal hali bu olur.’’
Arkasına döndü. Ve Leyla’ya seslenerek,
’’gel lan buraya gir koluma’’ Leyla geldi girdi koluna.
’’zorla güzellik olur mu?’’ dedi.
’’Olur’’ dedi ‘alp’ sen ‘’güzelsin’’ ben ‘’zorum’’ al sana zorla güzellik.’’
İnce belli çay bardağını dudaklarına götürdü ve çekti nefesini nefesine alp.
Etraflarında ki kalabalığı unutmuşlardı iki si de eğer alkış sesleriyle kendilerine gelmeselerdi.
Bir anda hissettiklerinin esiri olan kız ;
’’eee dedi ne olacak bundan sonra.’’
’’basit dedi alp mini etek giymeyeceksin benden başka hiç kimse tenine değmeyecek ve pantolon giymeyeceksin.’’
’’nefes de alabilir miyim?’’ dedi kız gülerek.
’’gülme gayet ciddiyim. ’’
’’neyse dedi. Gar dolaptan sıkılmıştım yenileriz senden önemli mi.
Koluna girdiği aşıkının yanında yürürken…
Bütün çaylar yalnızlık kokuyor.
Bugün;
Bütün çaylar yalnızlık kokuyor...
Sensizlikten demini Almış;
Önce;
Hoyratça üstüme kaynar su çekilerek döküleceğim bardağımı;
Sonrasında da;
Beni yudumlayacak,
Dudakların seninkiler olacağını;
Umut ederek bekliyorum!!!
Çay (ben) hazır;
peki;
Dudakların Nerede?
Sen neredesin?.
İç Sesim Çıldırmış olmalı Kitabıma Devam…
___ocak 2017 __şairşizofren__tankutalp__
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.