- 485 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MUHTAR ADAYI KADIN
Muhtar adayı kadın
Kadın zaten adayı oldugu mahalle muhtarlıgını kaybetmiş burnundan soluyordu.
Elini yüzünü yıkadı bir sigara yaktı
Yarım saat önce lavaboya giden eşine söylenmeye başladı ;
- Len herif bizim oy nasıl oldu da bu kadar az çıktı ben kime oy istemeye gittiysem
- Kadınların hepside oylarımız senin boylarına gurban oldugum diye beni sarılıp sarılıp şap şap öptüler bu nasıl oyundur aklım fikrim zikrim almıyı benim hesaptan adamın karısı bile haber salmış oy’ unu bana verecekti.
Yooo o degilde bacım biz sana oy veremek deseler ben onların kalkıp başına çöküp dayakmı atacaktım ? Bu terbiyesizler hep kaçmışlar herif. Diye.
Eşinden ses gelmedi ses gelmeyince kalkıp
- lavabonun kapısına çat çat vurarak
- Alooo sana diyim yoksa sende mi kaçtın len ?
bi çık gaylı oyları yeniden bir de tuvalette mi sayıyın kaybettim işte diyip evinin önünde ki patın üzerine adını sorsalar selam verseler çatacak şekilde oturdu.
O sırada bahçenin tahta kapısına vuruldu
- hanııım abılaaa kimse yok muuuuu diyerek kapıyı açıp avluya bir dilenci kadın girdi.
Araları çok yakındı
Dilenci kadın ;
- Abılam bi hayır ver de gideyim çoluk çocuk evde beni bekler.
Kadın ; direk dilenci kadına sordu
- Hangi patidensin oyu kime verdin ?
Dilenci kadın ; AKP liyim abam oyumu da ona verdim.
Kadın ; Dogruyu söyle bak !
Dilenci kadın ; vallaha abam sana yalan mı söyleyecegim ? Dedi.
Kadın ; çık dışarııııı ört kapıyııııı çık dışarııııı diye olanca sesiyle bir bagırdı ki adeta yer yerinden oynadı.
Onun bagırtısından korkan dilenci kadın eli ayagına dolanarak bir hışımla kendisini evini önünden dışarı attı tahta kapıyı çekti ipini bagladı koşar adımlarla gidiyor duvardan da başı görünüyordu.
Kadın olanca gücüyle dilenci kadının ardından bir daha bagırdı ;
- Eger chp liyim deseydin sana yüz lira verecediiiimmmm.
Yan komşusu duvardan başını uzatıp kadına sordu
- Ne oldu kız ne bagırıyosun sesin nerdeyse bizim evi başıma yıkılacaktı dambaşının külleri evin içine ügündü malen
Chp li olsa essahtan yüz lirayı verecekmiydin ?
- Yok yav ne yüz lirası ne vermesi chp li olmadıgına pişman olsun diye dedim.....
Hülya Ekşi