TÜRK Milletinin sınanma biçimi
TÜRK Milletinin sınanma biçimi ;
Emperyalistler Türk Milletini iki şekilde sınava tabi tutmuşlardır;
Birincisinde Türk Milletini süründürmeye karar vermişler ve Türk Milleti yeniden ayağa kalkmak için savaşmış ve başarılı da olmuştur.
İkincisinde ayağa kalkan Türk Milletinin kendi soyundan olanları sahiplenmesi olayını gören ( Kıbrıs Barış Harekatı ) Emperyalistler üçüncü yolu sana reva görmüştür.
Üçüncü ve son sana reva görülen duruş İT Duruşudur.Ne demek bu ? Dizlerinin ve dirseklerinin üzerine çökertmişler.Ne sürünme , ne de ayağa kalkmana izin vermemek için ve bu duruşta seni diledikleri gibi kullanmaya devam etmişlerdir.
Sözüm sanadır EY TÜRK sen sana reva görülen İT Duruşundan kurtulmalısın ayağa kalkıp özüne dönmelisin yeni yüz yılın TÜRK BİRLİĞİ Yüz yılı olması ancak senin özüne dönmen ile gerçekleşecektir.
Sizler Ey TÜRK Irkına düşman kesilen Arap köpekliği ne soyunan soyu bozuklar sen idrak etmesen de Emperyalistler farkındadır Güçlü ve Türkçü Türkiye’nin sadece soydaşlarına değil aynı zamanda Dindaşlarına da sahiplenici rol oynayacağını ve o nedenledir ki Türk Devletine ve Milletine reva gördükleri İT duruşundan bir an evvel kurtulup.KURT DURUŞUNA geçme vakti gelmiştir.
OĞUZ BOYLU,BOZKURT SOYLU EY TÜRK OĞLU KALK AYAĞA,TİTRE VE ÖZÜNE DÖN..!! NOGAYTŪRK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.