- 954 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Sen Anla beni
Bir hayat hikayesi işte... Bir kucak dolusu sevda ile gelen sevda bir ömür kanayan yara gibi ömürlük kalıyor...Canımızın yanması değilde varlığına alıştığın bir insanın yokluğu yakıyor her seferinde anlatılması tarifsiz bir acı gibi sızlıyor her aklına geldiğinde masum diye sevdiğinin sevdası insan hep öyle değilimdir... Sevmek için herşeyi göze alırsın hayat sana bu şansı verirde sonra kaybetme korkusu ile kaygılanırsın... Ve eninde sonunda o hiç beklenmeyen aslinda beklenen son gelir... En sevdigin güvendiğin insan avuçlarından akar gider... Hayat bazen böyle işte anlatması ağlatması hayatin kendine zindan etmesi bu kadar basit...
Mahsun şarkılar gibiydi hayat...
Belki biraz neşeli...
Geri kalan hüzün zaten...
Ya sevmenin yada sevilmemenin ahı vardı...
Bir yanımız eksikti hep...
ÖZKAN D...
SELAMET99
YORUMLAR
Değerli Kalem, hayatın içindeki sürüklenişten enstantanelerin nasıl da geride anılara dönüştüğünü, elden avuçtan uçup gittiğini anlatmaktaydı bu metin. Sözün özü, hayat bir anlık neşe,tebessüm ve sonrasındaki yitirmişliğin dramı değil mi zaten. Hakikatleri olabildiğince özetleme başarısı da ortaya koymuş bir metni okumuş oldum kaleminizden. Yürek sesiniz daim olsun. Saygı ve selamlarımla.