- 676 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
KOÇ'UM BENİM
Biz onu yıllarca magazin dünyasında gördük.
Aşklarını sakladığı gibi evliliği ile de gündeme gelmemeyi başardı.
Yaklaşık 10 yıl kadar önce Türkiye Güzellerinden Afet Tuğbay’ın kızı Nevbahar Demirağ’la evlendi ( Nevbahar Demirağ Koç Melike Demirağ’ın aynı zamanda aynı babadan olan kardeşidir)
Magazin malzemesi olacak bu bilgiler çok fazla gündeme gelmedi.
Ali Koç iki çocuğun annesi Nevbahar Demirağ Koçla olan evliliği ile çarşaf çarşaf gündeme gelmemeyi tercih etti.
Arada sırada Ali Koç’un adını kullanmak isteyenler olsa da buna da izin vermedi.
Çevresinde çapkın olarak bilindiği söylense de büyük olasılıkla "suda yürüyüp izini belli etmedi" densede gözle görülmeyen kulakla duyulmayan hiç bir şey gerçek değildir.))).
Zenginliğine ve ününe rağmen gerek çalışanları gerekse çevresindeki insanlara yaklaşımının sıradan olduğu söyleniyor.
Kısacası bir iki tane Ali Koç yok..
Bir tane var...
***
Ali Koç’un gündeme oturması birazda gezi olaylarında göz bombalarının atıldığı Taksim Meydanında halka otelinin (Hilton) kapılarını bir talimatla açtı..
Bir çok gezi mağduru otelin lobisine sığınarak canını kurtardı.
Ali Koç bu kararı alırken hiç bir şekilde iş adamı değil/ vatanını ve halkını seven bir sade bir vatandaştı...
Devlet işime engel koyar mı/ Ticari kaybım ne olur diye düşünmedi...
Yıllardır Koç ailesinin zenginliğine karşı ön yargılı olanlarda sığınmıştı Hilton Oteli’ne...
Can pazarı içindeki pandonimi yendi Ali Koç...
Sonra holdingi zarara uğradı mı uğramadı mı bunu hiç dillendirmedi...
İnsanlık görevini hakkıyla yerine getirdi..
Yıllar sonra koyu bir fenerbahçe taraftarı .olarak karşımıza çıktı..
Kulübün mali açığını kapadı..
Yönetim Kurulunda sivrildi ve genel istek üzerine Fener Bahçe Başkanı oldu..
Konuşma yeteneği çok fazla güçlü olan duruşu, bilgisi mütevazi duruşu ile Fenerbahçe taraftarının gözdesi olmayı başardı..
Tabiiki bazı hizipler vardı klupte...
Düşmanına gül uzatarak bu sorununda çözdü..,
O bir iş adamı spor klubu yönetemez diyenler sustu...
Yönetici olmak yetenek ister...,
Ne parayla olur ne pulla...
işte bunu kanıtladı Ali Koç...
Her şeyden önce insan olmak demektir Ali Koç...
Bizim gibidir biz gibidir Ali Koç....
Bizdendir Ali Koç....
Sevgi ve saygıyı hakediyorsun "Koç’um Benim"...
Gülce Şeren
16 Haziran 2020