GERİDE NE KALDI
GERİDE NE KALDI?..
Ve yine bugünde sabah oldu,geride ne kaldı demeden.Bir çok şey yaşadık bir gün öncesi belki ve hala dünden kalan perdesi açık kalmış devam edecek sahnesindeki rolümüz bu günde devam edecektir.
Bazen neden nefes aldığımızı anlamaya çalışırız ya da kimler için nefes aldığımızı.Bazen bir şeylere vesile olur hayatımız ya da birilerine çıkması için merdiven basamağı.
Hayatı sırtlarsın omuzlarında bazen gücün düşsede yine de senden beklentileri olanlar için güçlü olmak zorundasındır başka bir izahın ve açıklaman olamaz.
Sen hep içinden konuşur kendinle dertleşirsin çünkü derdini anlayacak veya anlatacak biri yoktur karşında.Sen hep sahnede olmak zorundasındır çünkü başrolü sen oynuyorsundur.
Verebildiklerini,sunabildiklerini sen tatmadan onlar tadacaktır kural budur.Sen her zaman fedakar olmak durumundasın yanlış söyledim aslında zorundasın.
Kimi insanlar dünya’ya doğarken rolleri hazırlanmış vaziyette gelirler yazgıları budur.Kimi insanlarda o rolleri alanların yanında hep bir pay almak için vardır ve kaderleri ve rolleri o andan sonra yazılır.
Evet,Geride ne kaldı şimdi yada sana soran oldu mu şimdiye kadar ’’sen hiç kendin için yaşadın mı"?!...
Yazan: Ümit Kırgız
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.