- 346 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
HAYALLERİMİN ŞEHRİ TRABZON
HAYALLERİMİN ŞEHRİ TRABZON
Trabzon, hayallerimin şehri yine bu gün aklıma düştün. Otogardan iki kişilik bilet aldım. Biri benim için, diğeri hayallerimin şehri senin için. Her mola verilen yerde, sana adım, adım yaklaşmanın sevincini yaşıyorum.
Uzun ama yorucu olmayan bir yolculuktan sonra, sahil yolunda indim. Özlemişim bir şeye benzemeyen denizini. Kayalıklara oturdum. Seni dinledim. Yalnız olduğumu sanmayın. Kimsenin göremediği birçok arkadaşım yanımda. Kader, Güzel Hansa, Büşra Komiser Tugay ve Cihan. Mis gibi deniz havasını içime çekerken, hafif bir sarhoşluk sardı bedenimi. Oturduğum kayanın üzerinden kalkarak, yolun karşısına geçip, yokuşu tırmanmaya başladım. Sinemanın önüne geldiğimde, vaktin nasıl geçmiş olduğunu anlayamamıştım? Büşra ile seyrettiğimiz film aklıma geldi. Bir an aklıma al iki bilet gir sinemaya yanında arkadaşını hayal ederek seyret filmi. Nihayet hayallerimin baş köşesin de yer alan Meydan. Her zaman çıktığım çay bahçesinde masama oturdum. Garsonlar değişmiş ama meydan aynı meydan. Demli çayımda aynı çay. Yalnızım tabi sırt çantamdaki hayallerimi saymazsam. Bir an için ağlamak geçti içimden ama ben gurbette değildim ki. Olmam gereken yerdeydim. Otelime gidip, ikinci kattaki odama çıktım. Yatağıma uzanıp derin bir uykuya dalacağım ve bir diyeceğim. Bu gün bir, yarın iki. Böylece uzayıp gidecek. Ta ki dönüş anı gelip çatıncaya kadar. Bu hayalimi Trabzon meydanında değil ama benim çıktığım çay bahçesinde her zaman oturduğum masamda gerçekleştirdim. Bir bardak demli çay ve sonsuz hayallerim. İyi akşamlar Tuğrul Ahmet.
10.06.2020 çarşamba
22/ 35
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.