- 639 Okunma
- 4 Yorum
- 5 Beğeni
BİR BAHAR AKŞAMI RÜYASI
Mavi bir akşamın ufkunda, mutlu geçen günlerimin tablosu canlanıyordu gözlerimde.
Orada leylak rengi bir akşamın tülleri arasında mavilerin, pembelerin, tüm renklerini seyrediyorum.
Mavi bir dünya canlanıyor gözlerimde:
Hayal aleminin sihrine dalıyorum’’ Birtanem’’ fısıltıları kulaklarıma doluyor. Mutluyum, çok mutluyum.
Sonra güller ve leylaklarla kaplı bir cennet bahçesinde buluyorum kendimi...
Mavi güller, mor leylaklar doldurmuş her yeri , rüya gibi alemin içindeyim. Şarkılar çınlıyor kulaklarımda , benim sevdiğim şarkılar.
Şarkılar seni söylüyor... şarkılarda sen varsın. Ne kadar yaşıyorum bu mutlu alem içinde bilemiyorum. Zaman bile bir başka geçiyor... Bir şarkı doluyor akşamlarıma :
’’ Bir Bahar Akşamı Rastladım Size ’’ Kendime geliyorum bir an. Bu renkli dünyayı akşamın güzel renklerinde seyrettiğimi görüyorum.
Bakıyorum orada ufukta yerini , leylak renginden griye bırakan bulut kümelerini görüyorum. Maviler ise akşam karanlığına bırakıyor yerini. Ve yeniden içime bir akşam renginin karanlığı çöküyor.
Zaman avuçlarımda tutsak hiç geçmiyor. Ve ben tükenmek bilmeyen simsiyah bir gecenin esiri oluyorum.
Aygün Deniz ( Eski bir hatıradan.)
YORUMLAR
Bahar bu!..
İnsan da doğa gibi baharda kıpır kıpırdır. Kan damarlara yürür...
O nedenle aşklar daha çok ilkbaharda başlar, sonbaharda biter!...
Sizinki daim olsun... :)
Sevgilerimle...