- 396 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Genç Hentbolcü İsmail Ant ile
Tokat Gençlik ve Spor kulübünün genç Hentbolcüsü İsmail Ant:” Spor yapınca mutlu oluyorum, spor yapmak mutluluk veriyor.”
SORU-.Bize kısaca kendinizi tanıt mısın Hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?
İSMAİL ANT- Adım İsmail Ant Tokat Spor Lisesinde okuyorum bu sene son senem olacak inşallah. Tokat Gençlik Spor kulübü altyapısında oynuyorum iyi yerlere geleceğime inanıyorum.
SORU-Spora olan hevesiniz ne zaman başladı? Spor yapmak nasıl ilginizi çekti?
İSMAİL ANT- Ortaokulda başladı halen de devam ediyor. Hentbol’da ayrı bir heves zaten.
SORU-.Hentbol’le nasıl tanıştınız?
İSMAİL ANT- Ortaokulda hevesim olduğu için başladım. Arkadaşlarımın da yardımı oldu tabi videolar falan izleyerek tanıştım.
SORU-Hentbol sizin için ne ifade ediyor?
İSMAİL ANT- Benim için hentbol her şey oldu. Hayatıma yön vermemi falan sağladı.
SORU- Sporda nasıl bir kariyer hedeflediniz?
İSMAİL ANT- Tokat GSK Ligi’nde oynamak isterim açıkçası.
SORU- Tokat’ta hentbolun değeri var mı hentbolun tokatta gelişmesi için ne yapılmalı?
İSMAİL ANT- Bence değeri yok yeni yeni canlanıyor. Gelişmesi içinse okullarda gösteriler falan düzenlenmeli
SORU- Spor size nasıl manevi hazlar veriyor?
İSMAİL ANT- Spor yapınca mutlu oluyorum, spor yapmak mutluluk veriyor.
SORU- Aileniz spor yapmanıza nasıl bakıyor?
İSMAİL ANT- Ailem spor yapmama düşkün spora olumlu bakıyorlar.
SORU- Spor lisesinin gelişmesi için neler önereceksiniz?
İSMAİL ANT- Okullarda konferanslar broşürler falan dağıtılmalı.
SORU-Hentbol konusunda başka ne anlatacaksınız?
İSMAİL ANT- Bütün küçük kardeşlerimi hentbola oynamaya davet ediyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.