- 1386 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
BEŞ YAŞ*
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
BEŞ YAŞ
Sizler gülerken, ben ağlıyordum. İki kelime edemedi dudaklarım. Etrafı yamyam dolu bir dünyanın içindeyim. Benim adım Çocuk, soyadım Beşyaş, mezarımda kırılmış kol kanatlarım. Anneniz: Mutluluk nefesi sürerken hanesinde, siz utanmadan savunmasız vücudumu kirletip, canıma okudunuz! Daha eli kalem tutamayan minicik parmaklarımı kırdınız. Oysa ben, gözlerimi bu dünyaya “beş yaşımda”yumdum! Yürek dilimi şairlere teslim ettim. Dize dize yazsınlar, benliğimde biriken haykırışları. Siz, bir anneye “evlat acısı” yaşattınız! Farkında olmadan yaptığınızı mı söyleyeceksiniz? Akıl hastası olduğunuzdan mı yakınacaksınız, yutmazlar... Sizin de her insan gibi, iki gözünüz var! Gözünüz hiç görmese de, yüreğinizde mi beni görmedi? İçiniz acımadı mı, beş yaşındaki bir evlada? Her hastalığın yan etkileri olabilir derler, sizin yaptığınız neyin etkisidir sorarım size, ey canavar yaratık? Hey diyorum siz, işte o pislik yaratıksınız! De git be adam; kendinize göre yetişkin birini bulsaydınız? Ne istediniz minicik bedenimden, söylesenize, ne istediniz?
Binlerce insanın yüreğini kanattınız, yüreklerini dağladınız. Siz bana kefen hediye ettiniz, bense önünüze zindanı serdim. Çıkın gelin mezarımda buluşalım, var mısınız?
Mehmet Öksüz
YORUMLAR
Mehmet Öksüz
Mehmet Öksüz
Mehmet Öksüz
Mehmet Öksüz
Çocuklara yapılan hiç bir zulüm affedilmez/ edilmemeli/ Savunmasız masum/ çıkarsız sevgi dolu bir dünyayı bir kaç dakikalık şehveti uğruna yıkan/ Sonra elini kolunu sağlayacak öyle mi? / Yasalar vermezse cezasını Tanrı vermeli / insanların ellerinden olmalı sonu/ Anlamı hüzün acı verse de satırlarınız kutlarım/ yazılması gereken bir yazı yazmışsınız..
Mehmet Öksüz
);
çok acı
çocuklara yapılan en küçük kötülük bile caniliktir ki
bu insanların içinde nasıl bir şeytan pusu kurmuş.
şeytanlar
sayısız bir sürü seytan
insan değiller ya );
onlar insansa biz ne oluyoruz?
); );
hem çok şey var soylenecek
hem hiç bir şey
yorumsuzum...
);