- 843 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
Teşekkürler!
Sonra.
Çok sonra dedim ki Teşekkürler Tanrı’m. Yine de teşekkürler. Acıyı katan zamana da teşekkürler acıyan yarama da. Su geçirmeyen kağıt peçetelere, sızlatmayan yara bandına teşekkürler. Karanlığıma zifirilik katan, aydınlığıma gri bir bayram yaşatan kör gözlerim sana da.
Bir an uyandım,uyandıran guguk kuşu; direndim, direnişime boyun eğmeden asla yılmayan bozuk kalbim,yorulmayan çocuk hırçınlığım, bıkmayan telaşlı hazırlıklarım, sana daha çok.
Bir kere ölmek istedim. Sonra güneş konuştu bir mahmurluk gözlerinde.Omzuma kondu. Dağıldım.Bir çocuk yirmi sene öncesinde seslendi gayriihtiyari,tedirgin "haydi baştan! "
Sana... Bitmeyen yaşama telaşım,sana binlerce.
Bugün uyandım.Çok şükür dedim Tanrı’m.
Solumdaki oyuğa rağmen çok şükür. Bir dağ çiçeği oldum, bir yelkovan aceleciliği. Yiten hiçbir şeyim yok ,biraz kırgınım. Fazlaca kabardım,dokununca dağıldım. İçimde bir hayli fırtına...Kendimi yargıladım ,sızladım.
Teşekkürler yeni yaşım, kattığın acıya da umuda da son merdivene kadar vereceğin güce de.
Gözyaşım sana daha çok. Yeşerteceğin yeni yapraklarım için.
Sonra ,sana hiç doğmamış kızım.
Sana bir önceki yılım, bir sonraki yolum.
Teşekkürler.
n.k- 2020
"7 Haziran’lara inceden bir teşekkürdür."
Fotoğraf :Erciş Van Gölü
YORUMLAR
Inceden ama çokça güzel bir teşekkür...bu bahane oldu ama her yaşınız bir sonrakine teslim ederken kendini, dolu dolu ve bir o kadar gururlu olsun dilerim.
Yüreğinize sağlık..
Sağlıcakla her zaman.
Sihirli Kalem
Evrene bir teşekkür.
Ne güzel dilekler bunlar.
Aynısını sizin için diliyorum ben de☺️
Ömrümüz her daim iyi ki ile dolsun.
Sevgimle.
Harflerin kaç farklı şekilde yan yana dizilebileceğini hesaplamak biz matematikçilerin işi. Ama harfleri anlamlı metinler haline getirmek çoğu zaman aşar bizi. Hele de umudunu yitirmiş, çizginin bir yanına hapsolmuş, bugününü dününden iyi yapma enerjisinin uzağına düşmüş, hazineye malik olsa da öyle değilmiş gibi davranan insanların ruhlarını tutuşturacak cümleleri yazmak en zoru. Bu yazınız çok farklı bir şekilde umut aşıladı bana.
Az kalsın İstanbul'u kuşatma hazırlıklarına başlayacaktım...
alpaslan122333 tarafından 6/25/2020 10:38:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sihirli Kalem
Hayallerinizdeki İstanbul sizin
Ne duruyorsunuz? ☺️
Çok teşekkürler.
Sevgiyle.
Ben de her 14 Haziran’a teşekkür ederim hep:)
Ne hoş bir yazıydı! Teşekkürler...
Sihirli Kalem
Ya biz 'Haziran'lılar hep aynıyız sanki.
Ne iyi ettik de doğduk 🙏☺️
Şimdiden siz de iyi ki doğdunuz diyeyim o halde.
Nice yaşlarımız olsun,teşekkür edeceğimiz.
Sevgimle.🤗