- 516 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
HUZUR TERAPİSİ
Doğada bulunan her şeyin bir enerjisi vardır taşın kuşun hatta ve hatta eşyaların enerjiler yaşama yön veren araçlardır peki ya bu enerjileri alıp hayatımıza daha güzel bir yol verebilir miyiz ya da geçmişimizi şifalandırabilir miyiz? Peki ya Auramızı temizleyebilir miyiz? Evet temizlemek kuran da bile geçen o sihirli kelime aslında her şeyin özü bu kelimede saklı temizlemek arınmak aklanmak anlamına gelir temizliği yaşamın her alanında kullanırız temizliğin bile olumlu enerjisi vardır huzur barındırır.
Bundan bir 20 yıl öncesine kadar hayatına yön vermeyi bilmeyen geçmişi blokajlarla dolu eksi elektrik ile izole edilmiş bir bedenin sahibiydim ne zamanki Rabbi’m ışık tuttu yoluma işte o gün başladı hayatımın değişiklikleri... İlk tecrübem kendime yaptığım yolculuk oldu ve bunu da bana farkettiren minicik bir fare idi bana hislerimin ne denli güçlü olduğunu farkettirdi, ardından bir arkadaşımın bana hediye ettiği kitap o kitapta ise kulun dünyaya gelirken Allahutaala ile yaptığı anlaşması yazıyordu benim de yaptığım bir anlaşma vardı beynimdeki tüm sorular yavaş yavaş yönlendirmeler sayesinde cevap buluyordu bir kitap iki oldu, iki üç oldu derken enerjiler üzerine baya bir tecrübe sahibi oldum ve bunu hayata geçirip bilgilerimi sevdiklerimle paylaşmaya karar verdim.
Hayatıma sevgiyi, aşkı, parayı ve mutluluğu çekme denemeleri yaptım yılmadım en ufacık bilgileri adeta beynime kazıdım ve bugün evrenin de izni ile hayatıma olumlu her şeyi çekmeyi ve olumsuz tüm düşünce ve elektriklerden kurtulmayı sonsuz huzuru öğrendim.
Mutluluğa açılan bu uzun yolumda yanımda olan olmayan ve bana hayatı öğreten farkındalığımın farkına varmamı sağlayan iyi ya da kötü tüm enerji ve insanlara teşekkür ediyorum. Evet işte aranan kelime bu teşekkür etmek...
Zaman içinde hayatımıza iyi ya da kötü insanlar girer ve hepsinin de bir amacı vardır eğer biri hayatınıza ansızın gelip size farklı yollar açıyorsa ya öğrenmeniz gereken bir şey vardır ya da o onun imtihanıdır bazı insanlar hayatımıza haftalık aylık ya da yıllık bazıları ise sadece farkındalık yaratmak için gelirler mesajlar net ve yalındır anlamak için iyi bir gözlemci olmak gerekir.
Evren insanı olabilecek her felakette uyarır buna his denir hisler yaşanacak olayların gizli habercileridir hislerinize kulak verin mesela bir davete gideceksiniz ama hisleriniz gitme diyor gitmeyin ya da bir insanla tanıştınız ama ne yaparsanız yapın bir türlü iletişim kuramadınız kurmayın! Sürekli tekrar eden sayılar isimler de farkındalığa açılan sihirli kapılardır mesela sürekli duyduğunuz bir isim size bir mesaj dır. Ya da bir film karesinde çok öğrenmek istediğiniz bir sorunun cevabı o oyuncu tarafından ortaya serilmektedir.
Aydınlanmak adına ilk adım farkındalıklarımızı geliştirmektir evrende iyi ve kötü çetelesi yoktur evren neyi istersek onu verir unutmayalım ki düşünceler fikirleri ve fikirlerde hayatımızı oluşturur olumlu bakmak çok önemlidir olumlu düşünmek olumsuz düşüncelerle blokajlar oluşturmamak ve insanların karmalarına girmemek gerekir.
Şimdi kısacık bir huzur terapisi yapalım bir nebzede olsa hayatın olumsuzluğundan uzaklaşalım.
Hadi başlıyoruz!
Oturun bir koltuğa ya da sandalyeye arkanıza yaslanın gözlerinizi kapatın bir müzik açın ve kısın sesini bu müzik huzur veren bir müzik olsun genelde ben dalga sesi ya da yağmur sesi kullanıyorum sizler de hangi ses size huzur veriyorsa o müziği açın ve kendinizi rahatlatın gevşeyin elinizin kolunuzun ve bedeninizin rahatladığını hissedin önce elleriniz sonra bacaklarınız, gövdeniz tüm bedeninizde huzurun gezdiğini hissedin ve sizi mutlu eden bir anıya gidin düşünün ne zamandı neredeydi ve neler yaşandı ilk aklınıza geldiğinde soyut olsa da yavaş yavaş ayrıntılara inin ve neler düşündüğünüzü hatırlayın kızaran yüzünüzü gülen yanaklarınızı ve gözlerinizi yavaşça dudaklarınız aralandı değil mi hadi devam edelim bu sefer başka bir anıya gidelim şimdi her şey daha somutlaştı değil mi ve daha ayrıntılı hatırlıyorsunuz gevşeyin olumsuz insanlar mı alın atın onları siz gülümsemeye devam edin ve şimdi bir deniz düşünün denizin sesini duymaya çalışın kuş cıvıltılarını evet şimdi uyanma vakti ve kalkalım aynaya bakalım yüzünüzdeki o değişime şahit olun
ilk yaptığınızda belki bu kadar ayrıntılı olmayacaktır ama bir iki tecrübeden sonra inanın çok iyi gelecektir ve günde en az 5 kere ayna karşısına geçip kendinize uygun olumlamalar yapın asla geçmiş enerjisini ya da gelecek enerjisini kullanmayın sözleriniz kesin olsun ve oldu enerjisinde kalın her olumlamanın ardından evrene sonsuz teşekkür ediyorum deyin.
Unutmayın ne isterseniz onu yaşarsınız yolunuz ışık ola.