- 681 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Corona bize ne yaptı 2
Evet bu uyarı bize neden geldi.
Insanlık tarihinde o kadar çok örnekleri varki nuh kavmi, lut kavmi, âd kavmi bunlar sadece bir kaçtanesi bunları başka bir yazıda ele almak lazım corona bize neden uyarı olarak geldi.
Dünyamızda yaşanan son zamanlardaki insanlık tarihi insan hakları beyannamesi, ve gözler önünde dunya anlaşmaları dahilinde dinsel kimlikve güç peşindeler
Kendinden olmayan başka kimselere hak ve yaşam hakkı vermemektedirler .
Sömurgeçilik, ve çıkarları yüzünden aç kalanlar, ölenler, yurtlarından edinenler,insanları yakmak, kesmek pişirip yemek yapmak çorba yapmak,gayri meşru işler,eş cinsellik okadar çok sapkınlıklar varki, bunların yanında adâletsizlik, güçlü zayıfı ezmekte, daha doğrusu dünyanın doğasıyla oynamak canlıları yok etmek. Milyonlarca hayvanları telef etmek .
Hiç soruyorlarmı insan kendi kendine kendi yapmış olduğu her hangi bir şeyi kırsa ,dökse,yok etse hemen kızar
Senin bu doğayı tabiatın dünyanın dengesini bozuyorsunda bu dünyayı yaratan bunların hesabını hiç sormazmı?.....
YORUMLAR
Halka bela gelmez kul azmadıkça KULA bela gelmez HAK yazmadıkça..Herşerde saklanan hayırda gizlidir.Bazan hayır gibi görünenlerde şerler gizlidir..
Lut Nuh ve diğer kavimler helak olmuşlardı oysa günümüzde insanlar daha fenalarını yapmaktalar..
Allah şefkat tokadını vurmaz mı arada yaşanan doğal olaylar.Pişman olup tövbeyle Yaratana sığınıp akıllarını başlarına almaları içindir insanlara..
Denir ki Lut kavmi helak olacağında o gece teheccüde uyananlarda vardı.İltica edilince onlar asla yadırgamadılar durun yapmayın demediler,
ses çıkarmadılar.Özde teslim olsa inansalardı Hak YOLDAN ayrılmaz sapkınlaşmazlardı denilmiştir..
Şimdi desen kardeşim Allah haram diyor kitabımızda da helal haram belli..Hemen içincü cinsiyeti anlatırlar..
Ya da özgürlükten dem vururlar.
.İnsanlar öyle çok gaflete daldılar ki..Allah sonumuzu hayır eylesin...İnşaallah uyanırlar uykudan kısa öz yazınız anlamlıydı.Allah razı olsun hakkı yazan ve anlatanlardan..Selam ve dua ile..