- 519 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EBUL MUHSİN AKTAN da UNUTULMASIN.. / Hikmet OKUYAR
Şebinkarahisarlı Sembol isimlerden Şebinkarahisar Sevdası donanımlı Süper Saygıdeğer Danışmanım, Kütkütlü Şebingülü Dostu Değerlimiz idi. Ebul Muhsin AKTAN..
.......Can Dost Aktan’a; Ebedi yolculuğunda Allah’tan rahmet diliyorum..Mekanı Cennet olsun.
.....En son, Taşı Toprağı Altın Şehir diye bilinen Şiir Şenliklerinin Şöhretler Şehri Şebinkarahisar’da 14 / 21 Mayıs. 2019, 7 GÜN 7 GECE ŞEBİNKALE ŞİİR ŞENLİKLERİ vesilesiyle Şebinkarahisar Azerbaycan Cumhuriyet Meydanı Atatürk Evi ve Müzesi karşısında Gürçaylar Kıraathanesinde görüşmüştük..Daha güzel günler için dua etmiştik..
.......AKTANLAR SÜLALESİNİN Şebinkarahisar Sevdası muhteşemliğini her zaman YOLLARIN ÇİLESİ / Hikmet Okuyar Deyişimin kapsama alanında yaşattım..Ve yaşatacağım..
AKTANLARIN Gönül Şeferberliği içindeki Öncülükleri her daim ŞÜKRANLA YAAD EDİLECEKTİR..
Ardında sevgi saygı Şebinkarahisar Sevdası duyarlılığı bırakarak ebedi aleme uğurladığımız Değerlimizin kabri ışık olsun.. Ailesine, Yakınlarına, Komşularına ve Sevenlerine Taziyelerimi iletiyorum...Saygılarımla..
*
Hikmet Okuyar
Bakanlık Sanatçısı
Şema Gönüllüleri Başkanı,
Şebingülü Bahçeleri Kurucusu..
Şebinkarahisar Sevdası proje Sahibi,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.