Keşke
KEŞKE şartlar daha iyi olsaydı
Buna da şükür diyelim Allah bu günleri de aratmasın!!!
Bizim güzel geleneklerimiz vardı; ölünün arkasından
konuşulmazdı!
Selam verilince, selam alınırdı, şimdilerde tlf ettiğiniz biri size dönmüyorsa nasıl kırıcı oluyorsa o zamanlarda da zarafet ve ince düşünce vardı!
Ayakkabılarla evin içine girilmezdi kapı önünde de (çirkin bir görüntü oluşturduğu için)bırakılmazdı!
Sadece, bir eve erkek konuk gittiyse ayakkabısını kapı önünde bırakırmış;
bizler İSLAMİYETİN inceliklerine vakıf değiliz; ya da işimize gelmiyor.
Gördük işte hijyen ne kadar önemli; abdest alırken su yoksa toprakla teyemmüm et diyor dinimiz.
Ayrıca DR’lar ne diyorlar: aksırdığınızda ki aniden istem dışı gelişir bu durum;
yanınızda mendiliniz olmayabilir yüzünüzü dirseğinize kapatın diyorlar..
Ve mendillerin ve maskelerin tek kullanımlık olmasında ısrarla duruyorlar..
Ne kadar ne olsa; bayram da olsa, GÜNDEM ağırlık kazanıyor.
ANNE
Anneciğim
Anneciğim senin eğitiminden geçmiş biri olarak dünya bana çok kaba geliyor..İnsanların sözüne güvenilmiyor, kimsenin ipiyle cesaret edip kuyuya inilmiyor.
Belki millet olarak birbirimizi daha çok sevebilirdik ama kimse kimseye güvenmiyor.
YİNE DE BU GÜN BAYRAM dünyada çok korkunç bir salgın hastalık var..Binlerce insan ölüyor..
Büyük konuşmamak lazım, ne kadar biz şöyleyiz biz böyleydik desek de, bir küçük mikrop yaşantımıza müdahale edip yaşanmaz hale getirip elimizi kolumuzu bağlayabiliyor..
KEŞKE
Her şeye rağmen ölenlere rahmet diliyor, benden yaşça büyük veya küçük herkesin Ramazan bayramını kutluyorum sevgilerimle...
KEŞKE
KEŞKE ANNE SENİN KAHKAHALARLA GÜLDÜĞÜN O GÜN BU GÜN OLSAYDI!!!
Annem, anneciğim; ruhun şad olsun!
Sen bana her bayram hiç aksatmadan yeni bir elbise ve bir ayakkabı alırdın-
Kapımızın önü karla dolmuş, her taraf buz tutmuştu; yaman bir kıştı..
Yeni pabucum her adım attığımda patinaj yapıyordu,adımı atar atmaz oracığa kap önüne düştüm..
💁♀️Gülmekten kimse beni kaldırmayı düşünemiyordu...Sen kahkahalarla gülüyordun canım annem!
Keşke o gün bu gün olsaydı🧡
y n a 24.Mayıs.2020.Pazar.Bodrum Ramazan bayramının ilk günü.