- 472 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Buruk Bayram
İçimde yazma isteği,içimde coşan duygu karmaşası...Durduramadığım bir paylaşma isteğiyle ne yazacağımı bilmeden aldım elime telefonu.
Bayram benim için babam olmadan mutlu olma çabam ve ailemin huzurlu olmasını,bayramın güzel geçmesini istemem demekti.
Şimdi zaman 40 yaşına çok yakınken ve karantina altında babamsız,babaannemsiz ve herkese uzak geçecek bir bayram olacak.
Bayramlarda bizim evde bayram namazına giden yoktu çünkü evde erkek yoktu.Bir bayram amcam ve Mertcan bizde kaldı bayram namazına gittiler.İşte o bayram gerçek bir bayramdı.
Babaannem büyük olduğu için bayramlaşmaya gelenlerin sesiyle uyanırdım.Ve mutlu bir bayram olması gerekiyor diye kalkar giyinir evdekilerle bayramlaşırdım.
Öyle geçerdi bayramlar.Amcam gelirdi.Dünyalar benim olurdu.
Sonra dayımlar, teyzem,yengemler ve kuzenlerim gelirdi.Kalabalık olurduk.Sevinçten uçardım.
Kimsenin anlamadığı bir şey var mutlu olmak için küçük şeyler yeter.Ben bayramlarda bayram diye mutlu olur acımı dindirecek sebepler arardım.Bulurdum da...
Bu bayram gücüm yok ne mutlu olmaya ne de mutlu etmeye.Aile için herşeye değer çalışacağım. Mutlu olmasamda mutlu etmeye çalışacağım.
23.05.2020/cts. Arefe günü
YORUMLAR
Ne güzeldi o geçmişte ki bayram birliktelikleri şimdi arar ve özler olduk o zamanları... İnşallah geçecek bunlarda bir zaman sonra yine o güzel günler gelecek o umudu taşıyalım içimizde... İyi bayramlar...