- 676 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EVLİLİK KADER MİYDİ?
Henüz askerlik vazifemi yeni yapmış ve sivil hayata başlamıştım. O dönem biraz buhranlı biraz hayata karamsar baktığım süreçti aynı zamanda ülkemizin sosyoekonomik durumuda çok parlak değildi. Açıkcası pek çevreli bir binsan değildim. Mütevazi içanadoluya bağlı bir aile çocuğu (genciydim). Geçliğin vermiş olduğu heyecan ve dinamizm pek yerinde durduramıyordu adeta her gün kanlarımın kıpır-kıpır olduğu bir süreçteydim ve nihayet o dönemde kamu sektöründe sağlık alanında yaptığım iş başvuruma olumlu cevap gelmişti, nihayet başladık meslek hayatına fakat o kıpırdayan fikir heyecanım pek duraksamıyordu. Siyasal bir ideolojim ve inandığım değerler vardı ki beni kendisine herdaim sürüklüyordu belkide bugünlerde bulunduğum mevkim o günlerin sürüklemesinden ibaretti.
O dönemde gem vurulamayan heyecanlı genç çağlarımda siyasal ideolojimin farklı fikre mensup yöneticelerce olumlu karşılanmaması görev yaptığım kurumun şehrinden farklı bir şehre (bir açıdan sürgüne) uzaklaştırmaya sebep olmuştu. Alınan ve adresimize tevli edilen belge artık bavulları toplama zamanı geldiğinin habercisiydi aynende öyle oldu ve nihayet geçici görev yapacağımız farklı bilmediğimiz bir şehre yolculuk başladı. Günlerden pazartesiydi bütün hazırlıkları yapıp vedalaşmalar sonrası olculuğumuz başladı. Daha büyük bir ehirdi gideceğim yer. Şehre yolculuğumuz başladı o zamanın yol şartları ki karayoluyla gidiyordum uzuncaaa sürdü. Nihayet şehir merkezine geldik gelmesine de fakat görev yerimiz şehir merkezi değildi. Şehre epeyce uzak bir ilçesiydi. Sorduk soruşturduk ve ilçeye nasıl gideceğimizi öğrendik, bu öğrenme bize 2 saat sürecek yeni bir yolculuğu başlatacaktı nihayet ulaşım sıklığı zorluğuna engel olan bekleme süremiz tamamlandı ve toparlanıp yola revan olduk olmasına da insan bu neyle nerede kimle karşılaşacağını pek bilemiyor. İlçeye yolculuğumuzun uzun kısmı bitmeye an kalmışken yolculuk yaptığımız araç önemli bir arıza gerçekleştirdi. Şöförü tarafınca bakıldıktan sonra araçta ciddi ve yapılması o an için mümkün olmayan bir arızaydı. Ne yapacağız ve nasıl ilçeye ulaşacağız sorularına aşinaydı kulaklarımız ki aynı sorular şehri hiç bilmeyen benimde zihnimde yer edinmişti. Mecburen indik ve topluluk başının çaresine bakarcasına ayrıştıkça aşrıştı. Bulabildiğimiz nadir insanlara ilçeye nasıl gideceğimizi soruyorduk ve o esnada benim yolum yanımdaki diğer tek kişiylede ayrıldı çünkü benim gideceğim istikameti sağ tarafı gösteriyorlardı. En yakın nadir araç bulunan bir küçük beldeden bir araç bulup ilçeye gidebileceğimi söylediler. Yolculuğu yürüyerek devam ederken 10 dakika kadar yürüdüm...