- 546 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Bayramımız kutlu olsun 🇹🇷
Mili mücadelenin adı olan Kurtuluş Savaşı’nın köleliği asla kabul etmeyen bir milletin kanıyla canıyla "Ya istiklal ya ölüm" diyerek Atatürk’ün öncülüğünde destanlar yazdığı tarihitir 19Mayis...
Bugün sanırım biraz buruk gecsede yine balkonlarda bayraklarımız gönlümüzde vatan sevgisi gençlerimize "vatan aşkını" daha bir güzel coşku dolu aşılacagiz bugün.
"Sizler yeni Türkiye’nin genç evlatları yorulsanız dahi beni takip ediceksiniz,dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler asla ve asla yorulmazlar ..."diyen vatanı gençlere emanet eden Ata’nın evlatlarıyız biz.
Bugün hepimiz evlerdeyiz anlatalım çocuklara gençlere" Seyid onbaşiyi, Kara fatma’yı, Gördesli Makbule ’yi, Satı Çırpan’ı, Sütçü imam’ı, Nezahat onbaşı’yı Şahin bey’i, Fevzi çakmak’ı" ve nice kahramanları bilsinler tanisinlar nasıl destan yazdıklarını,bu ülkenin kolay kazanilmadığını...
Bilsinler ki nice destanları onlara emanet edilen bu vatana sahip çıksınlar.
Onun aşkıyla yansınlar..
Çünkü Türk milletinin gelişerek büyümesi yükselmesi onların elinde.
101.yılını kutlayacağımız bugünde Atatürk ve silah arkadaşlarını saygı ve minnetle anıyoruz..
19 Mayis Atatürk’ü anma gençlik ve Spor bayramımız kutlu olsun..
NEVİN AKTEKİN GÜLFİRAT