- 1410 Okunma
- 7 Yorum
- 5 Beğeni
MUTLULUK KOKUYORUM
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
MUTLULUK KOKUYORUM
Masum bir gülüşle kırılan, “nefretin içinde kahrolan, insana saygıdan ezbere hayat pınarından kaçan” yüreğimle mutluluk kokuyorum.
Huzur yüreğime “tek ilaçtı,” zamana anlam katan rüzgârı saçtı, “çiğ bir sözden” sahici gözler kaçtı, söz dinlemez olmuş, hüzne bulanmış gözlerimle mutluluk kokuyorum.
“Şifalı güzellikleri kocaman yüreklerle bir bütün olarak giymeyi bildim.”
Sevgi güvendir, ilgidir, coşkudur dedim, yürekçe hissettim, titreyen bedenime aşkı dokundurdum!..
Gökyüzünün izahsız huzurunu sezdim, duydum, gördüm! “Yıllar geçmiş olsa bile, sevginin kutsal ağacına toprak serpmekten vazgeçmedim!..”
Cennet kokulu “bir kelebeğin renginde, evrenin büyülü yoğun duygularında,” aşkı kahramanca yaşamak istedim. İnan sevdiğim! Ben, senle buluştuğum her yerde mutluluk kokuyorum.
Hayatın anlatılamayan yönünü, sınırsız hüzünlerle taşımış, uçsuz, bucaksız “okyanus gibiydi” hayati yorgunluklarımız!..
Durmuyor zaman! “Hükmünü sürdürürken gece, neden görünmüyordu sevginin kıstaslı dili?”
Toprakla çığlık çığlığa haykırmayı bildim. Mavinin büyülü güzelliğini seyrederken, hırçın dalgaların sesiyle uyandım. “Bir kadını yüreklendiren ne varsa hepsini evrene tek tek haykırdım!..”
Anlatılamayan olgular yaşanmalıdır dedim! “Bazen bir günaydın da, bazen de bir annenin yavrusuna olan hissiyatında, veyahut sunulan sımsıcak çorbada, küçücük bir çocuğun fırtınalı dünyasına konuşlandım!..”
Gönüllerde bağımlılık yapan bir yelpazede, minicik bir sızıydı yüzlerdeki tebessümler. “Kendini sevmeyen, kimseyi sevemez derken, sevgiyi tanıdım! Hakikati öğrendim! Beklentisiz, karşılıksız olarak insanları sevmeyi öğrendim!..
Şimdi! “İçimdeki haykırışları sayfalar dolusu anlatsam, kim bilir, dokunur muydu yüreğine?”
“Sana ait taşıdığım sevgi damlacıklarında çok samimiydim, bilesin!..”
Biriken büyük hatıralarda, sevgimin serzenişi, kocaman ruhumun gerçek varisi, tek sitemi oldun ey yâr!
Mehmet Öksüz
🌿Eserimi günün yazısı seçen seçki kuruluna, çok teşekkür ediyorum. Huzur koksun haneniz okyanuslarca. Hep iyiden yana doğsun güneşiniz.🌿
YORUMLAR
Mehmet Öksüz
Yüreğiniz; her zerresinde duygu ve hisleri açığa çıkarırken, siz doğumdan ölüme kadar, edebiyatla yaşarken, ruhunuz hissedilenlere cana can katan yüreğinizle bin yaşayınız yüce gönüllü insan.
Mehmet Öksüz
Bazen çok özleyip, asla kavuşulmayan, çok isteyipte, gizem diyarına ulaşamayan, bedenlerde sel gibi akmış hiç durmayan yüreklerin içindeki yaşamı kare kare anlatan yüreğinizle bin yaşayınız yüce gönüllü insan. Eserlerinizle bin yaşayınız.
Edebiyat İkliminde seyahat etmek çok hoştu. Yüreğinize sağlık Mehmet Bey.
Saygılarımla...
Mehmet Öksüz
Bir gün hayatın ücra köşelerinde bedeniniz uyurken, yüreğiniz sızladığı saatleri yaşarken, içimizin derinliklerinde nefes alırken, biz hayatta hep umutla bakacağımız an bu andır kıymetli insan o muhteşem yüreğiniz varya tüm karanlık ruhlara merhem oluyor. Varolsun o güzel yüreğiniz en güzel sevgi limanında. İyi ki varsınız.
Var olun değerli yazar.
Edebiyata hakkını veren bir yazı ki seçki her zaman isabetli seçimler yapmıyor bu anlamda yazınızı günde görmek mutlu etti bir Edebiyat Aşığı olarak.
Saygılarımla
Mehmet Öksüz
Dilimizle söyleyemediğimiz, “nutuklu, nutuksuz, heceli, hecesiz” mısraların cennet bahçesinde yaşadı yürek dilimiz. Hayatın sihirli küresi yüreğimizin çığlıkları, an be an yaşamımızdaki nefes değil de nedir ki? Sevdadan, bahardan, zemheriden, ayazdan, şiir gönüllerin dinmeyen “fırtınası, yüreklerin, soğuk, sıcak nefesi, şarkıların güftesi, bestelerin titrek sesini” yazdık yarınlara... Gönlünüzün güzellikleri filizlenmiş bir çiçek gibi açıyor gönüllerde. Her anınız huzur dolsun güzel insan. Daim olunuz o muhteşem yüreğinizle. Eserlerinizle bin yaşayınız.
Şiir vari bir anlatım. Umut dolu sevda terennümleri. Kaleminize sağlık Mehmet Bey. Selamlarımla.
Mehmet Öksüz
Sevgi ve Saygılarımla
Mehmet Öksüz
Sevgi ve mutluluk bir potada eriyen ama erdikten sonrada yok olmayan iki kardeş gibidir... Daha uzun olabilirdi ama olsun yine de güzeldi... Kutlarım...