- 598 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
YAZMAYA DEVAM
Yağmurun güneşle kol güreşinde Gökkuşağı’nın yaşadığımız güzelim doğaya merhem olması ne kadar esrarengizdir.
Kimse mükemmel değildir, kibir kalbin düşmanıdır. Her birey değerlidir, her fert özeldir. Aslında her canlı bir değer değil mi?
Lütfen gülümsemeyi unutmayın. Dozunda gülmek antibiyotik gibidir. Hepimiz gülmeyi hak ediyoruz. Hiçbir şey moralinizi bozmamalı. Dünya herkesin bahçesidir. Her fert, dünyanın en değerli meyvesidir… Lütfen unutmayalım ‘’Altın kir tutmaz.’’
Kendinize sansür uygulamayın ve esenlik duygusu için fırsat bulunca en az 15-20 dakika yazın lütfen. Yazmanın tıpta da karşılığı var. Yazmak kalbinize ve karaciğerinize iyi gelecek, bağışıklığınızı güçlendirecek ve zihninizi sakinleştirecek. En önemlisi rahatlık, ferahlık verecek. Kalemi elinize alınca kalem-kağıt ikilisi dile gelecek: ’’ Kapım sana hep açık, biliyorsun.’’…diyecek ve bu nakarat ışığı çiçek açacaktır.
_________________________________________________
Kendini yargılamak hakikati kucaklamaktır.
İbrahim KOVAR
04.05.2018
_________________________________________________
Bir yeni, bir önceki yeniyi eskitir. Her yeni gün yepyeni bir umuttur. Hakikat çizgisi asıl terazinin tam ortasıdır. Gönül dolu doludur, konuşmak ister. Onları yazıya dökmek ‘’baca temizlemek’’ gibidir. Temizler o koca yüreği. Hem yüreği hem de zihnimizi.
Kötülükler gidince, her yer cennet olur… Dökülsün tüm kötüler, kötülükler… ”Asil azmaz, bal bozmaz.” Yollar çiçeklerle donatılsın, bahar herkesin baharı…
________________________________________________
Sessizliğin arka bahçesi çok seslidir.
İbrahim KOVAR
12.07.2017
________________________________________________
Kalbimizin kesin kararı iyi niyetten geçsin. Niyeti iyi olanın kalbi ağlamaz. Zaten akıllı insanın niyeti hayra olmalı, değil mi? Hayır yolunuz ve iyi niyetiniz başarınız olsun. Bir yazı gözüme takılmıştı.’’ Arzu varsa çözüm de vardır.’’ Çözümler problemlerin yanı başındadır. Hasta varsa tabipte var!
Cümlemize gönülden DUA’M!
Allah Cümlemize sağlık, şifa versin. Ayağınıza taş değmesin. Sıkıntı görmeyesiniz. Yazmaya devam… :)
Desinlere boş sesli alkışlayan olmak yerine, gönülden tok sesli alkışlayanlar ve alkışlananlar olmak ümidiyle....
Allah’ım! Vatanımıza, milletimize, bayrağımıza, dinimize, şanımıza ve şerefimize göz dikenlere fırsat vermesin.
AMİN…
İbrahim KOVAR
16.05.2020
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.