ADIN HER NEYSE...SEN
Adın her neyse SEN .............
Evet bu yazıyı okuyan sen.
Nelere sebep olduğunun farkında olmayan ama bilen,bilmemezlikten gelen sen.
Önce sebep olan sonrada oturup ağlayan sen. Hiç bir çaba harcamayan ama ağız dolusu lanet ve küfür sallayıp şikayetçi olan sen.
Neden ağlıyorsun, sebep olduğun yıkımdan kurtulmak için ne yaptın, ne zaman kiminle "ya arkadaş bu yıkımdan nasıl kurtuluruz" diye bir çare düşündün veya konuştun, şikayetlerin dışında çözüm yolu bulmak için kiminle tartıştın.
Haa yürüyüşlere, oturum ve konuşmalara katılıp, yaptırmayız, izin vermeyiz, Vatan bölünmez Şehitler ölmez diye hançerenide yırttın.
Peki, hani yaptırtmayacaktınız, hani izin vermezdiniz, Vatan bölünmez Şehitler ölmezdi, kusura bakma ama hiçbir halt yiyemediniz.
Sen konuştun, hainler yaptı, sen izin vermem dedin ama vatan bölündü, şehitlerde öldü, dahada ölecek, belki sende o kahpece ölümle öleceksin, ama tüm bunlara korkaklığın yüzünden sen sebep oluyorsun, bu kadar mı düşüncesiz olur bir insan, bu kadar mı kendisi gibi çare arayanlarla bir araya gelmemek için adeta gayret sarf eder durumuna düşer bir insan.
Kişinin kendine yaptığını, başka hiç kimse yapamaz, tek başına da, ağlamaktan, sızlanmaktan başka bir şey yapamazsın.
Bu kadar yazıyorum, ikaz ediyorum, bir asil kanlı çıkıp ta, ya arkadaş hadi ülkemizi kurtarmak için şunu yapalım demedi bu güne kadar.
Ben sizleri kendi etrafıma toplamak istemiyorum, gelin konuşalım bir yerde birlik olalım, ama bu yer siyasi bir parti olmasın, onlarında senden farklı bir tarafları yok sadece sürü olmayı seçmiş bir güruhlar.
Bir kısmı TBMM ihanet içinde bir kısmı da meclis dışında ihanet içinde.
Arkadaş sen evet sen varsa beynini çalıştır, beyinsizlik yapıp VATANIN BÖLÜNMESİNİ, ŞEHİTLERİN CENAZELERİNİ SEYRETMEYİ, AĞLAYIP SIZLAMAYI BIRAK GEL İKİMİZ BAŞLAYALIM senin bu yazıyı beğenmen bu birlikteliği benimsediğin anlamına gelir, ve benim senin beğenine ihtiyacım yok,AMA SANA ÜLKEMİN İHTİYACI VAR, KİMSEDEN DEĞİL GELECEK NESLİNDEN VE KENDİNDEN UTAN, KİMLİĞİNDEN, BAYRAĞINDAN VE TÜRKLÜĞÜNDEN ADINDAN UTAN..!! NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.