- 515 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yarınıma Dokunmayın
Acılarımın şifası bir ara sen geldin sandım.Farkettim sağım solum her yönüm sen.Her sigara dumanında çizdiğim yüz sen..Yağan yağmur damlaları süzülürken penceremde sen sanıp buğusuna yazdım adını.Bazen sabahı bekleyen karanlıkta salına salına yanıma serildi gölgen. Dargınım kadere yarım kalmışlığımla gelişine dualar ediyorum.Avuntu yalanlarım çölde serap.Kaçmaya çalıştığım asıl korku tarlalarında beni gezdiren yokluğun.Al gönlümden bir bilsen suskunluğumda neler var neler.Hesap soruyor bana yaşanmamış duygular. Düşündükçe ağaçlar ağlıyor kırık dallarımda ölüyor kuşlar.Güneşi seyrederken şimdi hangi şehir hangi kollarda düşüncesi çarmaha geriyor beynimi.Hani gidiyorum deyişin varya elime tutuşturduğun zehirli kadehdi.Yokluğunu yudumlarken karanlığa saklanıyor ay ışığı, yıldızlar şaşkın.Şimdi aşk mı dönme dolap .Sırtı kambur kelimeler makyaj giyimli. Ahenkten uzak güne uygun. Anlık zevke dönüşmüş. Sana benzemiyor sevdalar.Hiç kimse bana senin gibi bakmadı. Durdum sende yolum şaştı. Birlikte kucakladığımız gecelerde seni diledim kayan yıldızlardan.Sorma beni gözyaşım yazıyor nice seni.Savaşmaktan bıktı kalbim. Ah zaman geçmişim. Bilirsin vedasız gidişlere alışkın değilim. Arıyorum o güneşli geceleri.Arıyorum.Desene yıllığım bir selamlık aşk kaldı sende. Toprağımdan özür diliyorum. Özürde isteğim yeni sayfamda olsun bahar.Son rüzgarımda yoldaşım olsun nefesi.Bakmayın bana öyle bu günlerde içmeden sarhoşum.Sevda dağlarım duman duman.Hasret kuşları uçuyor bulutumsu gözlerimden.Bu gece bensiz yağsın yağmurlar.Sevda yangınında kalbimde kurdum anılardan haremi sofralar.Rengi denginde zenginim.Yarınıma dokunmayın.Aklın başına gelsin el dilinde girme araya. Haksızlığın hakkı olmaz ayrılık.Git yoluna başımı döndürmeden kan soluyor haram dudağından dökülen.
NURTEN TARIM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.