- 430 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TAYFUN TALİPOĞLU.
TAYFUN TALİPOĞLU.
Tayfun Talip oğlu, 1962 yılında Kars’ta doğmuştur. Annesinin adı Gökçen Talip oğlu, babasının adı Yunus Yalçın Talip oğlu’dur. Malatya Şeker İlkokulunda başladığı ilkokulu Eskişehir Yunus Emre İlkokulunda tamamladı. Ardından ortaokulu Eskişehir’de, liseyi Ankara Atatürk Lisesinde tamamladı. 1983 yılında da Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü’nü bitirdi.
Gazetecilik hayatına Milliyet Gazetesinde muhabir olarak başladı, sonra Star televizyonunda daha sonra da ATVde haber muhabiri olarak devam etti.
1995 yılında ATV’ de başladığı “Bir Yol Hikayesi” BAM TELİ programını sırasıyla, NTV (1999), TRT (2008), TV8 (2011) televizyon kanallarında sürdüren Talip oğlu, 2016 yılından bu yana, BAM TELİ programına Halk TV de devam etmektedir. BAM TELİ programıyla yıllarca Anadolu’nun acı, tatlı tüm gerçeklerini ekrana yansıtan Talip oğlu, aynı zamanda çalıştığı kanallarda birçok canlı yayın programı gerçekleştirmiştir. Bunlardan en önemlisi, TRT-1 ekranlarında seyirciyle buluşan “NASILSINIZ?” programıdır.
Talip oğlu, Takvim, Yeni Yüzyıl, Cumhuriyet ve Yurt gazetelerinde köşe yazarlığı da yapmıştır. Kendisi aynı zamanda, Türkiye UNICEF Komitesinin UNICEF İyi Niyet Elçisidir.
Tayfun Talip oğlu yazdığı kitapların haricinde “Seyyah”, “Bam Teli Yol Müzikleri”, “Eskiyen Yüzümün Yeni Gülümseyişi” ve “Ertelenen Sevdalar” adlı şiir ve türkü albümleri de vardır.
Tayfun Talip oğlu bugüne kadar birçok markanın, farklı reklam filmlerinde rol almıştır.
Tayfun Talip oğlunun Candaş Yalçın adında bir oğlu vardır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.