BAHÍSCİ ŞAHBELET EMMİ..!!
BAHİSÇİ ŞAHBELET emmi...!!
Bizim Karsta Şahbelet emmi diye bir şahıs hiç bir iş yapmaz krallar gibi giyinir,kuşanır ve bahisten çok para kazanır.
Şahbelet emmi müthiş kafası çalışan birisi hiç bir bahiste kaybetmemiştir.
Karsa genç bir Banka Müdürü atanmıştır ve bu banka Şahbelet emminin çalıştığı banka.
Banka Müdürü müşteri hesap hareketlerini incelerken birisi dikkatini çeker.
ŞAHBELET.
Şahelet emminin hesabında sürekli düzenli para yatırma ve çekme ve Karsta en çok bankada mevduatı olan kişi.
Bu arada Şahbelet emmi duyar Bankaya yeni bir Müdürün geldiğini.
Köyün Muhtarına der ki;
Muhtar hayde gedek Karsa Bankamıza yeni müdür gelip bir hoş geldin diyelim.
Muhtarda tamam der Pazartesi gidelim.
Şahbelet emmi Pazartesi Kars yolunda muhtara der ki
Bu banka müdürünün 1 ay sonra götünü sana göstereceğim.
Muhtar şaşkın ya sen delimisen oğlum adam koskoca müdür bize niye götünü göstersin.
Ulan ben sana dedim 1 ay sonra götünü sana gösterecem sen hala ne deyirsen.
Muhtar dellenmiş get işine ulan gavat olmaz ele şey.
Şahbelet emmi der tamam şimdi Muhtarında ağzına sıçma zamanı.
Ulan ben sana dedim gösterecek sende yok deyirsen varsan mı iddiaya.
Muhtar heyecanla cevap verir varam eye.
Neyine ha neyine.
Şahbelet emmi hafif bıyık altından gülerek der ki 20 bin lirasına,Muhtar tamam söz der.
Karsa varırlar çikolata,çiçek kolanya,pasta falan yaptırır Şahbelet emmi ve Bankanın kapısından içeri girer.
Doğruca Müdür beyin odasına.
Hzimetli yani odacı veya hademe ne derseniz deyin koşar odaya ve Banka Müdürüne tanıştırır.
Efendim o çok merak ettiğiniz ünlü Müşterimiz Şahbelet efendi.
Müdür kalkar ayağa vay efendi hoş geldiniz şeref verdiniz.
Ne gerek vardı bunlara sizin gelmeniz bile bize çiçek,çikolata gibi.
Çaylar gelir sohbete başlanır ve Genç Müdür sorar Efendim Ne iş yaparsınız Karsta en çok parası olan sizsiniz.
Şahbelet emmi cevap verir.
Valla Müdürüm heç 1 iş yapmam bahis oynarım.
O nasıl iş efendim ya kaybederseniz ne olur
Heç kaybetmedim her daim kazanıyorum o nedenle korkum yok.
Müdür şaşkın.
Ve kalkacakları sırada
Şahbelet emmi Muhtara der ki
Muhtarım sen az ilerle ben Müdürüm ile 1 özel görüşme yapıp geleceğim.
Muhtar çıkar çıkmaz Müdüre der ki Müdürüm yaşınız kaç? 29 der Müdür
Vay vah çok gençsiniz amma 1 aya kalmaz saçınız başınız ağaracak.
Müdür şaşkın
Nasıl yani bey efendi.
Vall men dedim Müdürüm.
Müdür kendinden emin olmaz öyle şey
Şahbelet sazanı oltaya takmanın sevinci ile o zaman varmısın benimle iddiaya.
Müdür ilk mağlubiyeti yaşatacağım Şahhbelete diye sevincinden tabi ki varım nesine peki?
Şahbelet der ki 10 bin lirasına.
Müdür Tamam der.El sıkışırlar iddia için söz verirler ve ayrılacakları esnada Şahbelet der ki ha Müdürüm Unutmadan önce göt kılların ağarcak.
Çeker kapıyı çıkar.
Müdürü alır 1 korku ve mesai bitiminde Nalburdan küçük 1 ayna alır.
Her gün tuvalette kontrol eder ak düşmüşmüş mü? Düşmemiş mi diye.
Nihayet 1 ay dolar ve Muhtar İle ŞAHBELET EMMİ Bankanın yolunu tutar giderler Karsa.
İçeri girerler.
Müdür daha 5 dk evvel kontrol etmiş göt kıllarında ağarma yok 10 bin kazandım sevinci ile Konuklarını güler yüzle karşılar.
Şahbelet emmi sorar Müdüre
Müdürüm ağarma başladı mı?
Hayır yok öyle bir şey
Peki o zaman görüp inanalım demek ki sen kazandın
Müdür döner arkasını indirir pantolon ve donu domalır aha bakın der.
Şahbelet emmi der ki haklısın Müdürüm ağarma yok sen kazandın.
Muhatara döner
Hazır mı para?
Muhtar hazır ulan gavat der ve çıkarır 20 bini uzatır Şahnelet emmime
Şahbelet emmi 20 bini Uzatır Müdüre
Müdürüm bunun 10 bini senin
On Bin Lirasını da benim hesabın üzerine ekle.
Gördün mü sana dedim ben bahis oynarım ve hiç kaybetmem inanmamıştın şimdi gördün yaşadın ve inandın mı.
BUNU OKUYANLAR EĞER Kİ SON 20 YILDA Kİ OYNANAN BAHİSLERDEN BİR PAY ÇIKARMADILAR İSE VE VERİLEN MESAJDAN BİR ŞEY ANLAMADILAR İSE.
SÖZÜMÜ ASLA ESİRGEMEYECEĞİM.
DEMEK Kİ YER YÜZÜNDE Kİ EN AHMAK MALLARDAN BİRİSİ DE ANLAMAYANDIR . KİMSEDEN AMA KİMSEDEN VE HİÇ 1 ŞEYDEN KORKUSU OLMAYAN DELİ BİR TÜRKÜM.
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.