- 531 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİMLE İSTİŞARE
ÖZ (KALBİM) der ki: İyi huylu ol La Rocca Rukiye, iyi huylu!
İyi huylu olursan: sözün iyi huylu olur; Öz’ün yani ben iyi huylu olur; gittiğin/geldiğin yer iyi huylu olur; attığın adımlar, sattığın çalımlar, çığırdığın naralar iyi huylu olur; dostluğun/düşmanlığın iyi huylu olur; arkadaşlığın/samimiyetin iyi huylu olur; hastalığın/sağlığın iyi huylu olur; cebindeki paran, ağzındaki lokman iyi huylu olur; Kabe’ye karşı ibadetin, insanlara karşı hoşgörün/saygın hatta saygısızlığın iyi huylu olur; şakaların, kahkahaların iyi huylu olur; aşkın/sevdan iyi huylu olur; cümle mahlukatla muhabbetin iyi huylu olur; gözyaşların, demlerin, serzenişlerin, arsızlığın dahi iyi huylu olur!
İyi huylu ol La Rocca Rukiye, iyi huylu ol ki ÖLÜM’ün dahi iyi huylu olsun! Sen iyi huylu olursan: Azrail seni iyi huylu bulur; Ölüm’ün seni iyi huylu yakalar; mezarın sana iyi huylu açılır; Münker ile Nekir sana iyi huylu yaklaşır; Kabrin seni iyi huylu sarmalar; Arş seni iyi huylu karşılar; iyi huylu ol ki sen gittiğinde Dünya’da şanın mezarda Nur’un, ahrette Köşkün hazır ola, İYİ HUYLU OL!...
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 14.05.2020-Perşembe
Saat: 01.22
YORUMLAR
Ne kadar güzel
İnsanlar zaman zaman bu şekilde kendilerini terbiye etmeyi huy edinselerdi kötü huylu insan kalmazdı yeryüzünde...
Allah razı olsun