- 670 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNEŞ KADAR ÇIPLAK
Dünya düzeni kurulduğu günden bu yana değişmeyen gerçeği, vede almış olduğum tüm eğitim hayatı deneyimimle bana; şu bilgece fikri kafama kazımamı emreder durur.
Her hiddeti cellelenme hali durumunda bu emri duyarak irkilirim.
İnsanoğlu doyumsuzluk ihtiyaçlarını karşılamak için; emele giden her yolun mübah sayan faşizanca tutum ve davranışlar sergilemeye ve bunu topluma dayatmaya başlamışsa eğer; mutlaka insanların ruhani, dini ve masum duygularını kullanarak, fitne fesad yayarak iktidarlarını güçlendirip, halka karşı baskı oluşturmaya başladıkları andan itibaren...
Mutlaka kraldan da çok kralcıların biranda piyasada peydahlanarak nefret saçan söylem ve eylemlerini her alanda yaymaya kalkışırlar.
Oluşan bu kaos ortamından nemalandıkça azgınca taşkınlıkları tüm çiğlikleriyle adeta ortaya saçılarak dökülür.
Bu tarz davranışların olduğu durumlarda mutlaka vicdanının sesini duymak, sağduyulu olmak; gerçek doğrulardan asla sapmamak gerekir.
Aksi takdirde çatışma ve kaos kaçınılmazdır
Doğrular her yerde ve her şartta tektir
Güneş kadar çıplak!
Nice saygılarımla
YORUMLAR
güneş iyi ki çok uzakta da temiz ve aydınlık kalmış kendi halince
Kalem ve düş’lerine yakındır hissettiklerim
tebriklerimle
MÜSLÜM BAYRAM
çok teşekkürler
Güneşli günlerini olsun
nice saygılarımla
Çok da güzel okuyorduk.harika bir yazıydı duygularımıza tercüman.neden çabucak bitirdiniz.bu yazının devamını bekliyorum sayın hocam.saygılarımla
MÜSLÜM BAYRAM
Umarım diyelim artık
Nice saygılarımla
"Kininize sahip çıkın" demişti bir ulu bilge !
Dünyada bunu söyleyecek bir başka lider yoktur.
Bütün sermayesi, kutuplaştırarak, nefret ortamı yaratarak, kavga çıkartarak kemikleşmiş bir taban yaratma çabası olan kaç lider tanıdınız ?
İşte öyle bir şahsın böyle müridi olur !
%50'si cahil, %50'si çıkarcı olan bir kitlenin hangi diliminde olduğuna bakacaksın muhteremin. Ben notunu vereli çok oldu. İçindeki pisliğin sıfatına bu kadar yansıdığı çok az insan tanıdım.
Dediğin gibi gerçekler güneş kadar çıplak...
Aldırma...
mirim tarafından 5/12/2020 4:24:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
MÜSLÜM BAYRAM
Kin soğuk yenen aşa benzer
Hayatımda kimseye kin tutmam
Çok teşekkür ediyorum
Herşey gönlünüzce olsun
Nice saygılarımla
MÜSLÜM BAYRAM
Affola Efendim çok çok teşekkür ederim
Nice saygılarımla
Geçmiş Anneler Gününüz Kutlarım...