- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
MÜCADELE
Bir mücadelenin üç aşaması vardır!
Bunlar:
Galibiyet
Mağlubiyet
Buhran’dır
Galibiyet: Kendisiyle birlikte kazanımlar sağlar, bunu örnekle örneklersek savaş kendisine ganimet ikram eder, fakat niyetler sinsi ganimetin derdinde olursa giz peşinde en arka safta lakin en gür sadayla önde duyulurlar, işte bu topluluk niyeti halis olanların öndeki mücadelesinin zaferi galibiyetinin ganimetini toplarlar. Bu durum aynı zamanda kurumsal olma kültürüne aykırı olur bizleşmiş gibi görünen topluluğu ben’leştirir. Fakat bunlar tarihin varoluşundan son oluşuna kadarda varolacaktırlar çünkü onlar dünyevi ganimetten nasiplenip ahir ganimetten nasiplenemeyecek insanlardırlar.
Aslonulan zafere nimete ŞÜKEDEBİLMEKTİR
Mağlubiyet: Kendi içinde hezimeti getirir isyan başlatır nefsi coşturur itaatsizleştirir, hatta isyanda kısmen yaratıcıya bile atıf yaptırır. Suçu programcı heyette ararlar oysaki sır doludur belkide mağlubiyet lakin basiret penceresi kapalı olanlar bunu anlamakta güçleşir iblis’in fesatına hizmete delalet ettirir kitleyi.
Aslonulan zafere nimete İSYAN ETMEMEKTİR
Buhran: Kendisiyle birlikte durağanlığı seyrettirir yapılan tüm çalışmaların bir sonuçsuzluğuna delalet eder, ne zaferi olur ne mağlubiyeti ki zaman zaman insanda nefsi bezdirgenlik boyutuna getirir işte bu bezginleşmede İblis ifradı ile üfler insan kulağına "Boş İşler Bunlar" dercesine.
Aslonulan zafere nimete SABRMEKTİR
Öyleki insan yaratılışta üç aşamaya dikkat etmelidir SABR-ŞÜKÜR-İSYAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.