- 1006 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
Kalbi güzel insanları sev
Bir zaman sonra artık şaşıracağın şeylerde azalıyor hazırlıklı oluyorsun hayata dair bir çok şeye bu hazırlıklar sırasında büyümüşte oluyor insan biz buna "olgunlaşmak" diyoruz.
Hayatın dilini çözerken insanlarıda anlamaya çalışmakla yorulurken biraz daha az umursamayı öğreniyor insan zamanla.Çokta fazla kafaya takmamalı insan hayatın hengamelerini, atılan kazıkları vefasızlıkları ve sevgisizlikleri...Her şey geçip gidiyor bir şekilde yenilerini yer açmak adına.
Anlıyamaz kalbi iyiler
İyilik varken kötülüğü seçenleri söz verip tutmadan hayatına devam edebilenleri.
Sığınılacak tek kaleye sığınıp "imtihandasın sen" imtihanını vermeye bak ardında bıraktıklarının zindanında kalmamalısın diyerek yola devam eder iyiler.
Azat etmeli kötülük yapanları çünkü; bilmeselerde bu onlarınher zaman en büyük kaybı.
Onları kendi vicdanları kendi hesapları kendi imtihanlarıyla başbaşa bırakmak acıda olsa bu imtihan seni dahada insan yaparken o imtihanın sana ögretilerini okuyup yola devam edebilmeyi de öğrenmek gerek.
İnsan bilmeli her imtihan zor gecsede ilerde yaşanılacak "mutlulukların mimarı yine yasanilan bu acılar. Çünkü "mutluluk" sana acısız gelmiyor ve o acılardan silkilenip kendi "mutluluğunun mimarı" olmakta yine insanın kendi elinde.
Hayatına dahil ettiklerine kendinden fazla değer verip onların seni değersiz kılmasına izin verirken onların menfaati bitince duyacagin tek kelime "yapmasaydın" olur hep bunu sakın unutma ..!
O yüzden seni sen olduğun için seven kalbi güzel insanları sev ve onların değerleri senin kalbinde biriktirdiği güzellikler olsun.
Rabbin emanetini nefisine hizmette harcamamişlardan olsun.
Çünkü sevmeyi en güzel onlar bilir.
Çünkü onlar seni Allah içinde severler.
NEVİN AKTEKİN GÜLFIRAT
YORUMLAR
Emin olun öyle güzel seviyorlaruz ki kalbi güzel olanları ; Geriye ne Kalp kalıyor ne Kalıp.
Tabii yeniden toparlanmaları zor olmasa da zaman alıyor. Yeni dereler inşa ediyorlar yüzlerinin, görünmeyen yüzüne.
Ve sanırım bu süreçte en tehlikeli şey, İyilik.
İyilik ettiğinizi düşünüyorsanız. "Kime" diye mutlaka sormalısınız.
İyi olmak nasip olsun diyeyim.
İyilik yaşamın kendisi olur zaten. ha birde kalbi güzeller güzel sever, güzelden çok. Dedirtti yazınız. ellerinize sağlık.
Nevin Aktekin Gülfırat
Sonsuz saygilarimla mutlu geceler ⭐
Evet en güzel sevmelerden bir tanesi de Allah için sevmektir
Ve onun hiç haberi olmadan dualarımız da yer ayırırız
Ne kadar değerli bir hediyedir bu
Güzel bir yönlendirme olan yazınızı diğer arkadaşların da okumalarını tavsiye ediyorum
Nevin Aktekin Gülfırat
Sonsuz Sevgilerimle mutlu geceler ⭐💓