- 2528 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ANNE İLE İLGİLİ GÜZEL SÖZLER
Keşke anneler ölümsüz olsa..
Paha biçilemeyen tek şey anne sevgisidir.
Anne bir sanatçıdır, en güzel eseri de yavrusudur.
Anne olmak demek çocuğu uyuduktan sonra uymak demektir.
Bana mutluluğu anlat deseler; annem yaşıyor der susarım.
Bir kadını süsü ve makyajı değil, anneliği güzelleştirir.
"Anne girdin düşüme,
yorganın olsun duam,
mezarında üşüme."
Bana dünyayı kucakla deseler, ben gidip anneme sarılırım.
Anneler belki her şeyi göremezler ama kalpleriyle duyarlar.
Bana mutluluğu anlat deseler; ”Annem Yaşıyor.” der susarım.
Annesinin gönlünü kıran büyük günah işlemiş olur. Hz. Muhammed (sav)
Annesinden dayak yediği halde, yine “anne” diye ağlayan bir çocuktur aşk.
Annene hizmet et; çünkü cennet annelerin ayakları altındadır. Hz. Muhammed (sav.)
Hiç bir doktorun tedavisi, senin öpeyim de geçsin sözün kadar işe yaramıyor anne.
"Anne elinden tüm dünyaya tutunur insan,
o eli bir bıraksa bir ömür yutkunur insan"
Herkesin bayramda gidebileceği bir köyü, bir baba ocağı, bir ana kucağı olabilmeli.
Şuna inanmak lazımdır ki, dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir. Atatürk
Çocuğunu kaybeden bir anne için her gün ilk gündür; bu ıstırap ihtiyarlamaz. Victor Hugo
Bana, okuduğum kitapların en güzelinin hangisi olduğunu sorarsanız, söyleyeyim: annemdir.
Ne cenneti merak ediyorum ne de cehennemi, çünkü ben annemi gülerken de gördüm, ağlarken de.
Ahh annelik sen ne kutsal bir şeysin! Getir ayaklarını öpeyim cennet kokusunu içime çekeyim.
Sevgi dolusun, merhametlisin, koruyucusun, fedakârsın. En önemlisi iyi ki benim annemsin. Seni çok seviyorum.
Kelimelerle anlatılamayan fedakarlık ve karşılıksız sevgiyi, tarif et desen bana herhalde sadece “anne” derdim.
Seni çok özledim annem. Kokunu gülüşünü bakışını ne yaparsam yapayım yine de affedişini. Mekânın cennet olsun annem.
Anneciğim sen benim bu dünyadaki en iyi arkadaşım, aslında tek dostumsun. ve sen beni karşılıksız seven yegane varlıksın.
Gençlik geçer, aşk söner, arkadaşlık yaprakları dökülür; fakat bir annenin gizli ümitleri baki kalır. Oliver Wendell Holmes
Meğer dilimdeki ve beynimdeki en güzel kelime senin adınmış sana her seslenişimde ya acım diniyor ya da sevgim coşuyormuş annem.
Yemek koyulurken, “bu kadar yeter” dedikten sonra mutlaka bir kaşık daha yemek koyan kişiye ‘anne’ denir.
Sen benim aşık olduğum ilk kadın dünyalar güzeli annemsin.
Bir anneyi en çok çocuğunun mutluluğu mutlu eder.
Senin gözlerindeki hüzün benim dünyamı karartır, senin gözündeki yaş beni hayattan soğutur. Senin bir gülümsemen beni dünyanın en güçlüsü yapar annem. Sen hep yanımda ol, seni çok seviyorum.
Hadi anne bak gün doğuyor, sabahlara, iyi değilim anne… Ne olur bu gece sen gel rüyama, korkudan ağlayan gözlerime sen dol bu gece çaresizliğime merhem bul gelmeyeceksen de. İyi değilim anne...
Ayaklarının altında cennet ile gezen kadın, senin hakkın hiç bir zaman ödenmez.
Senin kadar fedakar, şefkatli, koca yürekli, güçlü bir kadının evladı olduğum için çok şanslıyım. İyi ki varsın.
Beni de bir ana doğurmadı mı? Türk anaları daha nice Mustafa Kemal’ler doğurur. (ATATÜRK)
Hiç kimse, kollarında bir çocuk tutan anne kadar çekici ve bir kaç çocuk arasındaki bir anne kadar saygıdeğer değildir. (GOETHE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.