- 941 Okunma
- 7 Yorum
- 4 Beğeni
İKİ GÜL!
Çiçekçi dükkânının önünde son model bir araba durdu ve içinden şık giyimli genç bir adam inerek, doğruca çiçekçiden içeri girdi.
Gözüne kestirdiği en güzel kırmızı gülleri işaret ederek bir kaç demeti seçti, cebinden kartını çıkartıp, çiçekçiye uzattı. Gösterişli bir sunum ile hazırlanıp verdiği adrese gönderilmesini rica etti.
Dışarı çıktığında dükkânın bir köşesinde yere oturmuş ağlayan küçük bir kız gördü. Tam arabasına girecekken içindeki sesi dinleyerek geri döndü ve kızın yanına gitti.
"Neden ağlıyorsun, bakayım? Diye sordu!"
Küçük kız "Anneme gül almaya geldim, dedi. Bir tanesine 10 lira dedi çiçekçi Ben iki tane alacaktım. Param yetmedi!"
Adam kendini kötü hissetti. "Gel benimle dedi. İstediğin gülleri alacağız”. Dükkândan içeri girdiklerinde, genç adam bir demek gül daha hazırlanmasını söylediğinde küçük kız;
"Hayır. Hayır dedi.. Secdece iki gül istiyorum"
Vardır bir sebebi diye ısrar etmedi adam. Küçük kızın İsteğini yerine getirdiler. Dükkândan birlikte çıktıklarında " izin verirsen seni annene götürebilirim” dedi adam, küçük kız buna itiraz etmedi.
Geldikleri adresin bir mezarlık olduğunu görünce çok şaşırdı genç adam. Küçük kızın annesi öleli iki yıl olmuştu. İki gül ısrarı da bu yüzdendi. Her yıla bir gül bırakmak istiyordu annesine.
Bu durumdan o kadar çok etkilendi ki, küçük kızla birlikte gülleri mezara bırakıp dua ettikten sonra onu evine bırakıp yeniden çiçekçi dükkânına gitti ve biraz önce ki siparişinin adrese gönderilmesini değil hemen şimdi kendisine verilmesini istedi.
Daha henüz hazırlanıyordu zaten. Yapılan koca gül demetini kucaklayıp içinde bir mutluluk arabasına bindi ve 100 kilometre mesafede yaşayan annesine gitmek üzere yola çıktı.
***
YORUMLAR
Hoş geldiniz sefa getirdiniz ya, duygulandırdınız beni de, ibretlik hikaye böyle olur
Teknoloji geliştikçe yüz yüze iletişim zayıfladı maalesef
İşin kolayına kaçıyoruz, cep telefonu face derken ziyaret hak getire
Vefat edince de ah annem, ah babam!
Geçmiş anneler gününüzü ve ramazanınızı tebrik eder, sağlıklı günler dilerim
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Saygı ve selamlarımla...
Billur T. Phelps
Sağ olun Levent beycim...
Eskisi gibi sık uğrayamıyorum ama gönlüm hep buralarda.
Bazen hayat şartları insanların önceliklerini zorunlu olarak
değiştiriyor ama aile için bu olmamalı...
Sonra elde keşkelerle kalalıyor insan..
Selamlar, sevgiler
Evet, çiçeksepeti.com ve muadilleri çıktı çıkalı her şey suni ve yapmacık...Harika bir hikaye idi... Tebrikler
Billur T. Phelps
Her şeyin kolayına kaçar olduk.
Başkalarının yazdığı duygu yüklü sözler, birilerine pek bir kolaylık
tıkla gitsin misali gönder kime istersen.
Nerde eskinin o duygu yüklü insanları. Ne eski adetlerimiz, ne de kıymet verdiğimiz öz değerlerimiz kaldı..
Yazık....
Evet annelerin hayattayken kıymetini bilmek gerekir.
Güzel bir paylaşımdı. Yüreğinize sağlık.
Saygılarımla...
Billur T. Phelps
Sağ olun Serkan bey,
Hayatta ien sevdiklerimizin kıymetini bilmek lazım.
Selamlar, sevgiler
Billur T. Phelps
Sevgli Emine,
Hakikatli arkadaşım...
Hikayeleri kendi sayfamdan da paylaşıyorum bazen.
Üşenmiyor her tarafa da yorumlarını ekliyorsun.
Sağ ol, var ol
Billur T. Phelps
Hayatta ise , ne mutlu sana..
Fesleğenin kokusuna bayılırım bende...
Hoş geldin arkadaşım, küçük kız adama ne güzel ders vermiş. Yaşarken sevdiklerinin kıymetini bil.
Ders veren güzel bir yazı idi, tebrik ederim. Sevgiler.
Billur T. Phelps
Önceliklerimiz öne geçtikçe, sevdiklerimizi çok öteliyoruz.
Onlar bir gün gidince de pişmanlıklar kalıyor bize.
Bunar olmasın.. Zamanında kıymetini bilelim sevdiklerimizin
dostlarımızın.
Hayat paylaştıkça güzel.
merhaba canım arkadaşım.güzel yazarım.Ana deyince akan sular duruluyor.gönlüm sızladı eserini.okurken.sen iyiki varsın iyiki ki tanımışım sizi gündüz okumuştum .şimdi birda okudum.seninde ANNELER günün kutlu olsun ve kader hep gülsün sana.
Billur T. Phelps
Çok teşekkür ederim..
Gitmeden kıymeti bilinmeli tüm sevdiklerimizin.
Sonra elimizde çokça keşke kalıyor sadece