AH!..
Ah!
Gökyüzünün ve denizlerin maviliği, doğanın eşsiz güzelliği, yağmurun, karın nazlı nazlı yağışı, mektaplı ılık geceler, kalbimi okşayan rüzgarın ıslığı, kedilerin, köpeklerin, kuşların dostluğu ve senin bana aşkla bakan gözlerin, yüreğin olmasa; insan olduğumu unutacağım biliyor musun?
Her güzelliği unutturdular bize. Harabeye çevirdiler içimizi, dışımızı.
Bak bi etrafına!
İnsanlığın yok sayıldığı şu dünyada insanlık adına ne kaldı Allah aşkına söyle!
Din, iman, dava, dostluk, arkadaşlık, aşk para olmuş! Menfaate dayalı, çıkar peşine düşmüş zavallı insanlar!
Paran varsa insansın(!). İtibar böyle bir şeymiş!.. Altın tepside sunulan mataryelizm insanlığın posasını çıkardı, içini çürüttü, değerini alt üst etti!
Dünya kadar ilim sahibi ol, onlarca diploman olsun, bir çok ilmi-edebi eserler yaz, prof. ol; istediklerinden olmaz isen hiç bir kıymet-i harbiyesi yoktur! İçi boş kravatlı olacaksın!
Mafya bozuntusu hırsızların, yankesicilerin, alınteri dökmeden soygunla parasının hesabını bilmeyenler itibarlı insan(!) devletin yanında! Yazık!
Bunların varlığı sayesinde insanlığımı kaybettim, kendimden utanır oldum. Aslında onların utanması, toplum içinde yer edinmemeleri, evlerinden çıkamaz durumda olmaları gerekirken, ben çıkamıyorum evimden dışarı! Ar meselesi yapıyorum. Tabi onlarda ar, namus mefhumu kalmamış ki!..
Ne acı bir durum, ne büyük felaket Yarab’bi!
Bu günler geçecek mi bilmiyorum? Şu an için bu haydutlar zirvedeler. Umarım inişleri tez olur.
Ülkemizde ezanlar okunur beş vakit. Hatimler indirilir. Yüzbinlerce cami, imam, din hocası var! Peki ülke insanı neden felaket tellalı? Neden sapkınlıklar, cinayetler, kuran kurslarında ırza geçmeler, kadınların, çoçukların, güçsüzlerin darp edilmesi, öldürülmesi? Neden her geçen gün daha da kötüye gidiyoruz biz?!
Hayvanlara, insanlara, doğaya, kuşlara, denizlere, akar sulara yapılanları gördükçe, "" biz gerçekten Türk islam ülkesi miyiz?"" sorusunu soruyorum kendime iyi insanlar gibi. Utanç tablosu bunlar... Atalarımız mezarlarından kalkıp gelseler, bize "" Siz Türk değilsiniz!"" derler.
Ne ramazanın, ne mübarek günlerin, ne de milli günlerimizin kıymeti kaldı!
Gitmeli bu uğursuz zaman!
Yok olmalı bozuk düzen!
Refaha ermeli insan!
Dualarımız eksik olmasın ülkemizden! Geçecektir zorlu günler.
Devletimiz elbet öze dönecektir! Aslımızı tekrardan kazanacağız. Gün birlik olma günüdür!
İnancım tamdır yeni ufuklarda çoban yıldızı gibi paylayacağımıza.
Mutlu pazarlar can dostlarım...
Zafer Direniş
...
ANKARA
YORUMLAR
Atalarımız mezarlarından kalkıp gelseler, bize "" Siz Türk değilsiniz!"" derler.
En çok burasını sevdim yukarıdan aşağı, tamamına hak verdiğim yazınızın. Türk Kelimesinin anlamından bihaber bir toplumuz. Kişi olduğu şeyde ya şeref bulur ya ziyan olur. Ne olduğunu bilmek nasip olsun diyelim geçmişi ile övünmekle yetinenin geleceği zaten olmaz.
Temennilerinize Amin dedim. Ümit içinde ama Umutsuz.
elinize sağlık.
direniş
Var olasın
Selamlar
Mutlu pazarlar
direniş
Anneler günün kutlu olsun yüreği şiir anne :)
İnsanlar her dönemlerde nice zor günler geçirdiler. Hep nasıl atlatacağız nasıl kurtulacağız bu zorluklardan derken, bir şekilde üstesinden geldik aşılması güç dönemlerden. Ama böylesine bir zorluklar hiç aklımıza gelirmiydi. Gelmezdi, olsun bunu da Allah'ın yardımı ile atlatacağımıza inanıyorum ben. Her kes de inanmalı.
Umutsuzca yazılan ama peşinden umutların geleceği yazınızı okudum. Sizin de dediğiniz gibi: (Yeni ufuklarda çoban yıldızı gibi parlayacağız.) Çok tebrik ettim. Saygılar Direniş Hocam.
direniş
Biraz umudun yittiği bir yazı gibi olsada, gelecekten umutluyum.
Hiç unutmam!
Başbuğ Alparslan Türkeş bir konuşmasında demişti ki;
"" 21. Yüzyıl Türk asrı olacak!""
O inancımı hala taşıyorum.
Güzel günlere hep birlikte...