- 8329 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BİR YARIM EKSİK(SEN YOKSUN)
Bugün yıkığım ,yorgunum .çok yoruldum artık.
Bu sevda benim kaldıramayacağım kadar ağır dedim ve kopartıp aldım kendimi senden.Sense eğer seni üzüyorsam sana acı veriyorsam senin istediğin gibi olsun yeterki sen mutlu ol dedin...Nezaman dönmek istersen ,ne zaman bana ihtiyacın olursa ben burdayım dedin.İşte o an gözümdeki yüreğimdeki değerin birkat daha artı.İnsan ayrılırken bile büyük olmalı işte sen bende hergeçen gün biraz daha büyüyensin
Ne kadar uzaklaştırmaya çalışsamda kendimi aslında bir o kadar yakınlaştığımsın.Bu gece hiç bitmesin istedim .Sen hep benimle kal ,ben hep seyredeyim seni.Sen yene gazeteni oku ben doya doya bakayım sana dedim.Olmadı ,yani zaman yetmedi, bana inat çok hızlı akıp geçti.Oysa durdurabilmek isterdim zamanı, gözlerimi kırpmadan ,ölüm sessizliğiyle hiç kımıldamadan ,seni seyrekmek.Nefes bile almadan.Yeterki büyü bozulmasaydı.Ben günlerce ,aylarca hiç kımıldamadan o şekilde kalabilirdim.Gölgemi yitirdim ,şimdi gölgesizim.İçimde fırtınalar kopuyor yüreğim parça parça bölünmüş durumda.Herbir parçası senin için ağlarken sen yoksun.Bu karar bana ait biliyorum.Ben uzaklaştırmaya çalışıyorum seni.Kopartıp atmaya çalışıyorum.Bukadar acı çekeceğimi bilemedim.İçim acıyor.Sol yanım kanıyor.Atlatabilecek miyim? bunu. Yaralarım kabuk tutabilecek mi?
Sensiz geçen günlerde daha iyi olabilecek miyim? Ne garip bir veda bu giderken bile benimlesin, sol yanımdasın.Bugün unuttum mavileri ,senin yokluğunda bende siyahlara doğru yol alıyorum.Rengim siyah benim senden sonra....
Herkes sana benziyor.Ne yöne baksam sen varsın. Sağım solum, her yanım sen.Ne çok varmış sana benzeyen.Gözlerimi kapatsamda çare değil, yine sen. İçimdeki ben can veriyor...Tedavisi olmayan yüzyılın enson hastalığına yakalandım ve günden güne bitiyorum.Yokluğumu öğrenemeyeceksin bile.Belki haber alamayınca meraklanacaksın.Hepsi o kadar...Yapabileceğin birşey yok.Fakat unutma bakmaya kıyamadığın gözlerim olmasada ,bedenim yok olsada ,mahşer gününe kadar öylece bekleyeceğim.
Benim gibilere göre değil severken ayrı kalmak.Bu gece gözlerin bana seni böyle görmek istemiyorum der gibiydi.Haklıydın da.Bende kendimi böyle görmek istemiyorum.Düzeleceğim emin ol.Başaçıkabileceğim bu sevdayla.İstemek başarmanın ilk adımı değil mi? Ağlamayacağım, üzülmeyeceğim.SANA SÖZ...Bir daha görmeyeceksin benim o karamsar halimi.Yıkılmayacağım.Hep derdin ya karşımda çok güçlü biri var diye.Ben aslında seninle güçlüydüm.Senden güç alıyordum.Şimdi zamana ihtiyacım var ,sensizde güçlü olmayı öğrenmek için.Tekrar güçlendiğimde sana sesleneceğim.Bu günler, haftalar
aylar alsada.Kendimi toparlayıp güçlendiğim zaman sana geleceğim ve en içten söylenen sevgi dolu bir merhaba diyeceğim.
ŞİMDİ EN GÜZEL UYKULARDASIN .BEN SENSİZ ,BEN YORGUN,BEN BİTKİN.SABAH OLMAK ÜZERE ....
14 ŞUBAT BİTTİ...
YORUMLAR
:) Tebessüm sevgili yazarı üzmesin... Serüvenin sonunu bilerek okuduğum için belki de, hikaye hüzünlü olsa da, ufak bir tebessümü hakediyor bence... Çünkü, 'istemek başarmanın ilk adımı' demiş ve sonunda başarmış... İki kez tebriği haketmez mi mavi55... Eline sağlık...
Sevgiliye mektuplar okuyorum sanki. bizim zamanımızda sevdiğime arzuhalim var denirdi. Hep ızdırap okuyorum hep ümitsizlik. Sadece geceleri gelen bir sevgili. Ozaman şarkı söylemek lazım avaz avaz diyor ya izmirin güzeli. Şarkı söyle istiyorum, mutsuz olmanın tüm yollarını bulmuşsun. Oyun başlayacaksa hadi şimdide mutlu olmak için hiç bilmediğin bişey keşfet. Ama mutlaka gülümse. :)
Senden güç alıyordum.Şimdi zamana ihtiyacım var ,sensizde güçlü olmayı öğrenmek için.Tekrar güçlendiğimde sana sesleneceğim.Bu günler, haftalar
aylar alsada.Kendimi toparlayıp güçlendiğim zaman sana geleceğim ve en içten söylenen sevgi dolu bir merhaba diyeceğim.
ŞİMDİ EN GÜZEL UYKULARDASIN .BEN SENSİZ ,BEN YORGUN,BEN BİTKİN.SABAH OLMAK ÜZERE ....
14 ŞUBAT BİTTİ...
kutlarım saygılarımla....