ANNELER GÜNÜ
ANALARIMIZ KOKUSUNU UNTAMADIKLARIMIZ🌹
BİR GÜNE SIĞDIRMADIKLARIMIZ
Annelerimize duyulan sevginin değeri,anne öldükten sonra mı anlaşılır?
Annemiz hayatta iken,onu nekadar sevdiğimizi söylememiz eksikmi kalır.?
Annelerimizin değerini,onu ne kadar çok sevdiğimizi yaşarken anlayabiliyor uyuz.?
Annelerimiz sağ iken daha mı güçlüyüz,anneler ölüncemi kırılır insanın kolu kanadı?
Anne yoksa eksiktir insanın her yanı,naz yaptığımız,şımardığımız,dizine başımızı koyup uyuduğumuz,bizim için dünyanın en fedakar melekleri, bütün günler senin,(sizlerin) olsun.
Dünyanın en güzel sevgi ve saygısı sana,(sizlere) çünkü cennetin giriş ve orta kapıları sizlersiniz.
Üzerimizdeki haklarınızı ödemek için ömür yetmeyenimiz,ilk aşkımız,ilk öğretmenimiz,hayat yolunda ilk rehberimiz,sabır taşlarımız,duaları geri çevrilmeyen varlıklarımız.
Yüreğinin en derininden dua edenimiz,bir ömür kokusu silinmeyenimiz,
sizler olmasanız hayatımız ıssız,
Sizler olmasanız hayatımız koca bir çöl olur,
Dünyanın en kıymetli en zor işlerini sizler yaparsanız,sevgi,merhamet ve şefkatlerin en yücesini karşılıksız sizler verirsiniz.
Sonsuz rahmet damlası sizlerde hayat bulur, Dünyada cennet sizlerde yaşanır.
Doğumumdan ölümümüze hayatımızda hep sizler varsınız.
Hayır dualarınızı esirgemeyin bizlerden.
Bize hayat veren,can veren,kan veren,
Kalplerimizin tacmahalinin sultanları, bütün annelerimizin anneler günü kutlu olsun.
Ahirete intikal etmiş tüm annelerimizin mekanları cennet olsun.
Bütün dualarımız sizinle.🤲ş.k
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.