- 571 Okunma
- 2 Yorum
- 3 Beğeni
11 VE 12 MAYIS
Ben bir hemşireyim..Yanı başındaki evlatlarını öpemeyen,annesini korumak adına annesine gidemeyen bir anneyim..Haberlerde görüp vah vah dediğiniz ama yaşamadan asla anlayamayacağınız günleri yaşayan biriyim..Ölümden korkmayacak kadar çok ölüm görmüş ancak ya bir kez daha görmeden ölürsem diye düşünenlerdenim..Sağlıkçılarda vaka çokmuş diye korkudan, ne yaparlar ki diye hiç düşünülmeden çocuklarına bakan bakıcıların bıraktığı bir meslekteyim..Balkonlarda alkış kıyamet koparken,yine de darp edilenlerdenim..Ben bir anneyim..Evlat kokusuna hasret kalmak nedir bilmeyi öğrenmekteyim..Bu zor günlerde evlat kaybedenleri anlamaya çalışan,şehit annelerini düşünen ve çocukları için ağlayan anneleri en iyi anlayanlardanım ben..Evde kaldığı için canım sıkıldı diyenlerin yerinde olmak isteyenlerdenim..Takmaktan yorulduğunuz o maskenin üstüne, siper ve hatta içinde sıcaktan sırıl sıklam olduğumuz tulumları giyenlerdenim..Korkudan giremediğiniz hastanelerde,evinizde bakmaya usandıklarınızın altını temizleyen,bin defa yıkadığı elleri çatlamış yara içinde kalan biriyim..Ve bir gün iyilik zamanları geldiğinde yaşadığı tüm zorlukların unutulacağı bir dünyada,unutulmak adına o günlerin gelmesine dua edenlerdenim.. Tüm bu zorluklara rağmen bu mesleğe gönül vermiş,mesaim ne zaman biter diye düşünmeden çalışan,sizler evinizde uyurken gecelerce nöbet tutan biriyim..Sağlıkçıları sevin..Annenizi ve evlatlarınıza annelik eden eşlerinizi sevin..11 MAYIS ANNELER VE 12 MAYIS HEMŞİRELER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN..SAĞLIKLI GÜNLERE GİREBİLMEK İÇİN ,ANNELERİMİZE KAVUŞMAK VE EVLATLARIMIZI ÖPEBİLMEK İÇİN DUYARLI HALKIMIZDAN SADECE EVDE KALMALARINI İSTEYENLERDENİM..EN KALBİ TEŞEKKÜRLERİMLE..
YORUMLAR
Varlığını karanlığa borçlu yıldızlar gibi bir yazı. Cansıkıntısından daha çok can sıkıcı geç kalmak bazı yazılara.
Allah emeklerinizi zayi etmesin. (Amin)