Esti Bahar
Son 20 sene gözden geçiriyorum. Dünya ya anlatılan ne masallar ne masallar. ABD küçük başkan Nixon dediği gibi New World Order.... ’ un kademeli olarak Türk Milletine uygulanması.. FETÖŞ sözde gitti Gladyotörleri hala işleyen düzeni denetim altında tutmaya devam ediyor. SİLAH sanayi gelişiyor Ama insan sanayisi tükendi tükenecek.. Eğitim denen Afyon nesilleri ortaöğretim denen bataklıkta 12 sene tutuyor. Sonuç okumuş cahil desek iyi olacak ama lise mezunu okuma bilmiyor.. Eğitim bakanı çıkmış 12 senede okuma öğretebilsek diyor.. 1930-1970 arası verilen eğitimin 10/1 verilmiyor. Üniversiteler başlı başına bir sorun.. Slayt canavarları dolmuş. Anlattığının ne olduğunu bilmeyen konuşma engelli embesiller türemiş. Soru soran öğrenciye trene bakar gibi bakıyor. Keşke eğitim sistemi sadece sınava dalyalı olsa ABD ve AB ülkelerinin bir kısmında olduğu gibi evde aile tarafından verilen eğitim ve yeterlilik sınavını veren kişinin diplomaya sahip olması gibi.. Bu sayade olmamış sözde hocalarında sistemin içerisinden temizlenmesi ne güzel olurdu..her ile Üniversite dalgası var devlet arz ediyor ama talep yok.. Üniversiteler diploma satıyor, diplomalı köleler yetişiyor..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.