- 613 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Mutlu intikam
Bir çok hayat deneyimi yaşadıktan sonra içimi acıtan kim varsa yasattıkları acılardan ders alıp o acıların içini boşaltabilmeyi başardım.
Mutsuz olduğum anların üstünü çizip mutlu olduğum anların tadını çıkarmaya başladım.Zaten mutlu biriydim ama mutsuz edenlere gereğinden fazla değer biçip meğer ne çok vicdan yapmışım.
O vicdan borcunu öderken kendime haksızlık yapmışım bunu anladigimda geride kalması gerekenleri bırakarak yaşadığım ne varsa düne dair birakaraküstüne soguk bir su içtim yarınlarımın hipotegini kaldırmak için.
Yeni duygulara yeni mutluluklara kucak açmak için eski mutsuzlukları siliklestirip hafızama bir güzel kilitledim.
Unuttuklarım ben izin verdikçe aklıma gelir oldular.Onları hatırlamamsa sadece bir ders mahiyeti olurken yaşadıgım mutluluklarımda bu dersin güzel birer getirisi oldular.
Beni mutsuz edenlerin hala takibindeyim bilirim çünkü her katil olay yerine bir gün muhakkak uğrarmış ve onlara en büyük yarada başka bir köyde mutlu olmaktır bilirim.
İntikamımı mutlu olarak mutlu ederek alıyorum.
Sizede tavsiye size bensiz yaşayamaz diyenlerin egosunu onsuz ve dahada mutlu yaşıyarak ödetirken size kendinizi değersiz hissettirenlere gülüşünüz fena dokunsun.
İntikamınız "okkalı bir kahkaha" olsun.
Çünkü siz degerlisiniz kendinize bu değeri biçmezseniz ucuz kalpLerin oyuncagı olarak bedel ödemek zorunda kalabilirsiniz.
NEVİN AKTEKİN GÜLFİRAT
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.