SANA YAZIYORUM...
ZORLANDIĞIM ÇOK ŞEY OLDU BU HAYATTA, YALNIZLIĞIN EN HARKULADESİNİ YAŞADIM YALNIZLIĞIN ÇIĞLIĞI DAYANILMAZ ACISI, ÇÖLDE SUYA HASRET HER ŞEYİ BİTMİŞ BİR BEDEVİ GİBİ SANA HASRETİM, ÇOK DEFA ÇARPTIM KAFAMI BU DUVARLARA ,ANLADIM Kİ SEN GELMEYECEKSİN ANLADIM Kİ SADECE SENİ SEVMEK YETMİYOR, SANA KOŞMAK SANA GELMEK LAZIM GELİRMİŞ YOKLUĞUNLA YAŞAMAYA ALIŞTIM SANKİ, NEREYE BAKSAM SENİ GÖRMEMEYE …..
ZORDU ASLINDA YALNIZ OLMAK, YALNIZLIĞINA GÜNAHSIZ KİMSELERİ KATMAK AYRI BİR GİRİFT AYRI BİR HAZİN HİKAYE , YOKLUĞUNMUY DU BENİ BU KADAR KIRAN YOKSA SENLE OLMAYACAĞINI BİLMEK Mİ SEN NE DERSEN DE SENSİZ OLMAK ZORMUŞ…
YARIM KALIYORMUŞ İNSAN BİR TARAFI YIKIK VE VİRAN, ACIYMIŞ ARKANDAN BAKMAK ACIYMIŞ SENSİZ OLMAK…
ÇOK ŞEY ÖĞRETİYOR HAYAT İNSANA DAHA SABİ KUZULARI MEZARA KOYMAYI SEN ÖĞRETTİN BİZLERE NASIL BİR EŞ OLUNUR, NASIL BİR BABA OLUNUR, NASIL BİR MÜSLÜMAN OLUNUR SEN ÖĞRETTİN, BİZ SANA İHANET İÇERİSİNDEYİZ, BİR SÜRÜ PUTLARIMIZ VAR, YIKAMADIĞIMIZ BİR SÜRÜ TAĞUTLARIMIZ VAR, AŞAMADIĞIMIZ DUVARLARIMIZ VAR, GÖZLERİNİN İÇERİSİNE BAKABİLMEK NASİP OLURMU BİLMEM BİLEMEM BU ACIDA YETER YA BANA …….
EY YALNIZLARIN PATİŞAHI, EY KİMSESİZLERİN KİMSESİ, EY NUBÜVET MÜHRÜNÜN SAHİBİ EY SANCAKLARIN EN GÜZELİNE SAHİP OLAN, EY ÜMMETİ , ÜMMETİ DİYEN RESULÜM…..
ACILAR VE KEDERLER İÇERİSİNDEYİM, KİMSESİZLİĞİMİ SENDEN BAŞKASINA DİYEMİYORUM TABİRİ DİĞER İLE GIKIM BİLE ÇIKMIYOR, SEN GELİNCE AKLIMA HİÇ BİR AZAM ÇALIŞMAZ OLUYOR… KELİMELER KİFAYETSİZ KALIYOR, NE DESEM DE SENİ ÖVMEYE DENK GELSİN, NE DESEM DE HASRETİM DİNSİN , BENDE Mİ DEMELİYİM ANAM BABAM SANA KURBAN OLSUN… HATTA BENDE KURBAN OLAYIM EVLAD-İ İYALİM DE KURBAN OLSUN……….
RESULÜM SÖYLEDİĞİN HİÇ BİR ŞEYE SAHİP ÇIKAMADIK, ÜMMETİNİN ÜZERİNE ÇULLANDI BÜTÜN SIRTLANLAR, MEVLAMIZ KALPLERİN SAHİBİ SENSİN BİZİ SENDEN GELENE RAZI ET, BİZİ BU BİLİNCE ULAŞTIR …..
VE ANLADIM Kİ SEVGİ ÇIĞIRTKANLIĞI YAPMAKTANSA SEVMEK LAZIM GELİRMİŞ, BU BÖYLE BALDIRI ÇIPLAK SÖYLEMLERLE OLACAK DA İŞ DEĞİLMİŞ, YALNIZ KALMAK LAZIMMIŞ, BİR SÜRÜ SUALE CEVAP BULMAK LAZIM GELİRMİŞ, BELKİ ; YALNIZLIĞIMIZDIR SENİ BULMAYA YOL, ÇARESİZLİĞİMİZDİR VE GÖRDÜĞÜMÜZ VEFASIZLIKTIR. KİME DESEK DOST VE YİNE YALNIZLIK, ASLIMIZA MI RÜCU EDİYORUZ YALNIZ DOĞAN ADEMOĞLU YİNE YALNIZLIĞA MI MAHKUM EDİLİYOR, KADER BU BELKİ NE OLURSA OLSUN SENİ ANLAYACAK YOLLARIMIZA SET ÇEKEN EBU CEHİLLER, BASİRETEMİZE MÜHÜR VURULACAK YOLLARI AÇAN FAİZ LOBİLERİ, DÜŞKÜN OLDUĞUMUZ SEFAHAT, ŞATAFAT VE YALANDAN DOSTLUKLARIMIZ SAMİMİYETSİZLİKLERİMİZ…… HER ŞEY ENGEL ASLINDA , TEMİZ KALABİLSEK BAKINCA GÖREBİLECEKTİK BELKİ, NE DESEK BOŞ ZULÜM AFAKA YÜKSELMİŞ……
BİZİ BAŞKA YARLARA DOSTLARA MEYLETTİRME, SEN BİZE KAFİ GELİRSİN, RABBİMİZ BİZİ BU BİLİNCE ULAŞTIR….
14.12.17
İSLAMIN MAZLUMLARIN DÜŞTÜĞÜ HALİ ŞİMDİ GÖRSEN RESULÜM; EDEPSİZ ZAMANLARDA KİTAPSIZ, ADEMSİZ , KULLARIN İNSAFINA KALDIK, İSRAİL DENEN KEFERELER GÖZÜMÜZÜN ÖNÜNDE PES PAYE ŞEKİLDE ÜMMETİ TECRİDEN YOK EDİYORLAR, BİZ MÜSLÜMANA BU BİLE GÜNAH OLARAK KAFİ GELİR. RABBİMİZ BİZİM CENNETİMİZ YOK HER HALDE SENDEN ÜMİT KESMEK İÇİN SÖYLENEN MAKSADISINI AŞMIŞ KELAMLAR DEĞİL, SENDEN ÜMİT KESİLMEZ, KESİLDİ Mİ İMAN GİTTİ. YENİ TAĞUTLARIN PEŞİNE DÜŞTÜK, SEFAHAT ÇUKURUNDAN BİR TÜRLÜ ÇIKAMIYORUZ, HALİMİZ NİCE OLUR BİLİNMEZ. BUKİRLİ DÜNYANIN NERESİNDEN TUTTARSAN TUT ELİNDE KALIYOR……
YORUMLAR
""EĞER GÖKLERDEN BİZE BİR YARDIM GELMEYECEKSE MEVLANIN TAKDİRİNE RAZI ET GÖNLÜMÜZÜ, "" Edip eyleyen Allahtır kardeş. İçinizin yangınıyla görmemiş olmalısınız bu cümle burada kalırsa her okuyan aynı şeyi zikredip duracak ola ki vebali vardır.
Yalnızlık zaten masivadan arınmanın yani Allaha varmanın kendini fark etmenin adıdır. Hayır Ümmet yandıkça acziyet hissedip onun acısıyla yanmak bazen küffar ile savaşmaktan daha çok işe yarar. İslamı temsil yeteneğine sahip olan liderlere hasretten başka noksanımız Duadan başka silahımız yoktur. Acınız dinmesin ama kendinize de zulmetmeyin. Zira Allah zalimleri sevmez.
Tek hecelik emri ilşe alemleri var ve yok etmeye muktedirin bizi bu kahredici manzaralara seyirci kılması da muhakkak bir hikmetin eseridir.Alışmayın yeter İnşallah.
Sevgi ve Selam.