- 698 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PANDEMİ ETKİSİ
Eskisi kadar yakın olamazsınız dedi Koca Fahrettin bey.Büyük adamdı.Haklı idi elbette.İlk başlarda aramıza bir buçuk metre mesafe koyduk.En son değerlendirmelerde aramızda dağlar kadar mesafe vardı.Bilim kurulu üyeleri bu kadar mesafenin fazla olduğunu söyledi.Şaşkınlık içindeydiler.Her şeyin fazlası zarar diye ekledi profesör doktor bilmem ne.Ne ara bu kadar uzaklaştık bilmiyorum.O günden sonra iki yabancı gibiydik.O günden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı.O günden sonra yakın kelimesi pılını pırtını toplayıp çok uzaklara gitti.Ertesi günün sabahı sen ve bendik artık.Biz olamayacaktık hiçbir zaman.Biz olmanın kıymetini bilemedik.O ilkbahar akşamında son kez biz olduğumuzu fark edemedik. Fark etseydik ertesi güne uyanmaya bilirdik.Aynı günü tekrar tekrar yaşar, sonsuza dek biz olurduk.Ama olmadı.Artık sonsuz mesafe kuralı geçerli.Sosyal mesafeden sonsuz mesafeye...Bu süreç seni de yıprattı biliyorum.Senin de kalbinde ağır tahribatlara yol açtı pandemi etkisi biliyorum.Kalbin benim evim gibiydi.3+1 odacık.Bir odacık hobi odasıydı.En sevdiğin oyunları oynardık seninle.Şımarırdık gün boyu.Nazlanırdık dört duvar dört köşe.Diğer bir odacık uyumak içindi.Saçlarını okşar, dudaklarını öper, elbette sevişirdik uyumadan önce.Benden önce uykuya dalardın.Ben ise senden sonra seni izleyerek uyurdum.Güzelliğinden mayhoş olurdum.Vücudun sarhoş ederdi uyumadan önce.Dünyanın en güzel uykusu bence koynunda uyumak.Gel gelelim sürekli kilitli olan odacığa.Bu odada eskiye dair ne varsa bulunurdu.Eskimişti ama bir türlü atmak istemezdin.Bu yüzden kilit vurmuştuk.Eski sevgiler,unutamadıkların,yaşanmışlıklar hep burada bulunurdu.Geldiğim günden beri hiç açmadım kapasını.Sen açma diye de kilit vurdum.Bu odayı pek sevmem.Uzun uzadıya da anlatmaya gerek yok.İlk kaldığım odacıktan bahsetmek isterim.Misafir odacığı.Sonralardan hobi odacığı olacak olan bu odacık oturma izni alabilmem için bir bekleme yeriydi.Üç gün burda kalmam gerektiği söylendi geldiğimde.Üstelik not verecekmişsin üç günün sonunda.Tam not alırsam salonda kalabilecekmişim ömür boyu.Yıldızlı pekiyi almıştım üç günün sonunda.Akademik hayatımın en heyecan verici notuydu.Salona geçmiştim 4. gün.İşte karşınız da salon.En büyük odacık.Tüm sevdalardan büyük.Sevgi odacığı burası.Burayı sadece seni sevmek için tasarladım.Günümün çoğu bu odada geçerdi.Bu oda da kendim olurdum.Bu oda da yedi yirmidört seni severdim.Tüm anılarımız duvarlarda asılıydı.Günlük sporumu yapardım onları öperek.Milyonlarca yıl karantinada kalabilirdim bu odada.Kalamadım.Çünkü eskisi kadar yakın olamazsınız dedi Koca Fahrettin bey.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.