- 548 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
REALİZM İZDÜŞÜMÜ (18 AĞUSTOS 2020)
Real düşüncenin bir ürünü olarak karşımıza çıkan ileri görüşlü alışım öğreltilerin başlangıçta insana ve onun değer yargılarına itafen olgun bir hal almasıdır.
Vazife itibari ile gözlenebilen doğru iletileri iyi algılamak gerekir. Düşsel profilde algılogaritması yeterince kanıtlanamamış olması sebebiyle doğru aksedilmemesidir.
Konum itibari ile yoğunluk açısından anlaşılabilmesi için önem arzeden durumların açığa çıkmasıdır. Eğrelti düşüncenin kalıplaşması ile doğru orantılı bir şekilde olayların aksedilmesidir.
Doğruluk açısından değerlendirildiğinde, gerçeğe uygun olup olmadığı tartışılmaktadır. Yoğun zafiyet aşılayan bu durumun ileri ki zamanda kayıp ettiklerimiz bir dizi düşsel gezintilerdir. Kuram ve terbiye edilmekten bihaber içi boşaltılmış benli düşüncelerin gerçeği yansıtmadığıdır. Dolayısıyla kimlik sorunun öncesine mahkum ettiğimiz hayatlar bizim değil başkalarınındır...
YORUMLAR
Real düşüncenin bir ürünü olarak karşımıza çıkan ileri görüşlü alışım öğretileri, başlangıçta insana ve onun değer yargılarına ithafen olgun bir hal alır.
Alışım öğretilerini üç ana grupta toplamak mümkündür.
1-Vazife itibari ile gözlenebilen iletiler :İyi algılanması şart olanlardır.Unutmamak gerekir ki doğru profilde algoritması /algı logoritması yeterince kanıtlanamamış olanlar doğru aksedilemez.
2-Konum itibari ile gözlenebilen iletiler: Yoğunluk açısından anlaşılabillir olması önem arzeden durumların açığa çıkması şart olan iletilerdir.Şunu unutmamak gerekir ki eğreti düşüncenin kalıplaşması ile doğru orantılı bir şekilde olayların gelişmesi beklenemez.
3-Doğruluk itibari ile gözlenebilen iletiler :Bu iletiler değerlendirildiğinde, gerçeğe uygun olup olmadığı tartışılmaktadır. Yoğun zaafiyet aşılayan bu durumun ileriki zamanda kayıp ettiklerimiz için bizleri bir dizi düşsel gezintiye çıkaracağı gerçeği mevcuttur. Kuram ve terbiye edilmekten bihaber, içi boşaltılmış benli düşüncelerin gerçeği yansıtmadığını da söylemek yanlış olmaz.Dolayısıyla, kimlik sorununun öncesine mahkum ettiğimiz hayatlar bizim değil başkalarınındır...
Affınıza sığınarak yazınızı bana göre olmaması gereken cümle düşüklükleri ve anlam kaymalarını düzelterek tekrar yazdım. Naçizane var olan bilgim çerçevesinde içeriği dolu olan yazınızın bi kaç harf hatası beni rahatsız etti. Muhtemelen klavye sanırım, rahat anlaşılabilir olması açısından alışkanlığım olan düzeltmeyi yapmadan geçemedim.
Anlamlı bir içerik idi okuduğum.
Saygılar
YediYıldız tarafından 5/3/2020 4:34:01 AM zamanında düzenlenmiştir.
Feylesof
YediYıldız
Saygılar
Den(iz)
Aynı şeyi ben yapacaktım ki baktım bir yapan bulunmuş zaten. Böyle böyle düzelecek yazılar. :Olgunlukla karşılamak büyük bir adım.
Sevgilerimle...